λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να Τοποθετήστε το Event Listener στο Flash CS3

Adobe Flash CS3 ενσωματώνει μια έννοια που ονομάζεται Event Listener για τη λήψη ή να ακούτε τα γεγονότα που αποστέλλονται από άλλες δράσεις . Αυτό είναι χρήσιμο για δράσεις, όπως πατήματα των πλήκτρων ή των φορτίων εικόνας ή άλλες δυναμικές ενέργειες που δεν έχουν ζητηθεί από το script σας . Εάν χτίζετε ένα παιχνίδι flash που επιτρέπει την αλληλεπίδραση με το πληκτρολόγιο της συσκευής σας , τη φόρτωση ενός ακροατή για τις κεντρικές δράσεις είναι χρήσιμο . Οδηγίες
Η 1

Open Flash και δημιουργούν ένα στρώμα δράσεις για την ActionScript σας . Πατήστε το πλήκτρο " F9 " για να ανοίξετε ένα παράθυρο ενέργειες . Πληκτρολογήστε το παρακάτω, για να δημιουργήσει τον ακροατή :

var keyListener : Αντικείμενο = νέα Object ( ) ? 2

Πληκτρολογήστε τα παρακάτω για να προσθέσετε το ακροατή :

Key. addListener ( keyListener ) ?
εικόνων 3

Πληκτρολογήστε τα ακόλουθα για να δημιουργήσετε μια συνάρτηση η οποία θα επεξεργαστεί το κλειδί κάτω εκδήλωση :

keyListener.onKeyDown = λειτουργία ( ) {

αν ( Key.getCode ( ) == 8 ) {

trace (" το backspace έχει πατηθεί ")? }


}

Όταν πατάτε ένα πλήκτρο στο πρόγραμμά σας , η λειτουργία αυτή ονομάζεται
Η 4

Αφαιρέστε τον ακροατή αν είναι επιθυμητό με : .

Key.removeListener ( keyListener ) ?


εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα