Τροποποιήστε τα αντικείμενα στο αντικείμενο των Windows Βιβλιοθήκη - επίσης γνωστό ως το OWL - αν θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση τους πίνακες Paradox με CPP . Η OWL αποτελείται από μια συλλογή από αντικείμενα , όπως το αντικείμενο InitilizeComponent . Μέσα σε αυτά τα αντικείμενα , τα ονόματα πολλών μεταβλητών παράδειγμα μείνει κενό . Απαρτίζουν ονόματα για αυτές τις μεταβλητές θα καταστήσει δυνατόν να αναφοράς με την CPP . Συμπλήρωση αυτές τις υποδοχές όνομα σας επιτρέπει να ονομάσετε τις γραμμές και τις στήλες των πινάκων , καθώς και ορισμένα στάνταρ προεπιλογές όπως το μέγεθος καρτέλα 2
Τοποθετήστε τη βιβλιοθήκη SOCI , η οποία σας επιτρέπει να ενσωματώσετε SQL . - - Πρότυπο Query Language - δηλώσεις στον κώδικά CPP σας . Βάλτε τις δηλώσεις SQL σε εισαγωγικά . Η βιβλιοθήκη SOCI περιέχει ένα σύνολο αντικειμένων που ερμηνεύουν τα στοιχεία σε εισαγωγικά ως ρεύματα . Κατευθύνετε την είσοδο σε μια ροή ή την έξοδο από ένα ρεύμα χρησιμοποιώντας τις CPP " εντολές του σωλήνα ».
Εικόνων 3
ελέγξετε την κατάσταση σφάλματος κάθε φορά που CPP πρόσβαση σε ένα τραπέζι . Γλώσσες όπως PAL ελέγχει αυτόματα κάθε πρόσβαση για να βεβαιωθείτε ότι είναι λογικό από την άποψη του περιεχομένου της βάσης δεδομένων κατά τη στιγμή της προσβάσεως. Για παράδειγμα , αν έχετε αναθέσει τη βάση δεδομένων για να αθροίσει τα δεδομένα σε δύο συγκεκριμένους τομείς , και ένα από τα πεδία είναι κενό ή περιέχει αλφαβητική δεδομένα , τα αποτελέσματα θα είναι μάλλον χωρίς νόημα . Θα υπάρξει μια σειρά κωδικός σφάλματος - σε ένα από τα αντικείμενα της OWL - και ο κωδικός αυτός πρέπει να εξεταστεί εάν θέλετε να ανακτήσετε χάρη από ένα λάθος από την πρόσβαση CPP
Η <. br >
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα