1 Ρυθμίστε την ταχύτητα περιστροφής για κινούμενα ελαστικών σας . Η ταχύτητα περιστροφής είναι το πόσο γρήγορα περιστρέφεται το ελαστικό . Δύο ή τρεις περιστροφές ανά δευτερόλεπτο είναι ένας καλός αριθμός για μια κινούμενη εικόνα . Γράψτε τον αριθμό προς τα κάτω . Θα το χρειαστείτε για να υπολογιστεί το αντίστοιχο προς τα εμπρός ταχύτητα του ελαστικού . 2
Ανάκτηση τη διάμετρο του ελαστικού . Επιλέξτε το κινούμενο γραφικό ελαστικών στην οθόνη του υπολογιστή σας και επιλέξτε το μενού ιδιοκτησίας γραφικών . Το μενού γραφικών ιδιοκτησία ενός ψυχαγωγικό πρόγραμμα περιλαμβάνει τις διαστάσεις των αντικειμένων που τοποθετείτε στην οθόνη .
Εικόνων 3
Υπολογίστε την ταχύτητα προς τα εμπρός . Πρώτον , διαιρέστε τη διάμετρο του γραφικού ελαστικών σας με δύο . Πολλαπλασιάστε αυτό το αποτέλεσμα με τις περιστροφές ανά δευτερόλεπτο που έχετε ορίσει . Στη συνέχεια, πολλαπλασιάστε το αποτέλεσμα με 6,28 . Ο αριθμός που προκύπτει θα είναι η προς τα εμπρός ταχύτητα του ελαστικού.
Για παράδειγμα, εάν η διάμετρος ήταν 2 ίντσες, και η ταχύτητα περιστροφής του ελαστικού ορίστηκε σε 4 περιστροφές ανά δευτερόλεπτο , θα χωρίσει την πρώτη διάμετρο, 2 , με 2 , να λάβει 1 .
Έπειτα θα πολλαπλασιάσει αυτό το αποτέλεσμα , 1 , με 6,28 για την απόκτηση 6.28 .
Τέλος , πολλαπλασιάστε το αποτέλεσμα με 6,28 . Από τις 4 φορές 6.28 είναι 25.12 , η ταχύτητα προς τα εμπρός θα είναι 25,12 ίντσες ανά δευτερόλεπτο .
Αυτό σημαίνει ότι ένα κινούμενο ελαστικό με διάμετρο δύο ιντσών , γυρίζοντας με ρυθμό τέσσερις φορές ανά δευτερόλεπτο , θα κινηθεί σε όλη σας οθόνη του υπολογιστή σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο . Και αυτό γιατί οι περισσότερες οθόνες υπολογιστή είναι λιγότερο από 14 ίντσες .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα