ξεκινήσει Μάγια και ανοίξτε τη σκηνή ή το μοντέλο που περιέχει το αντικείμενο που έχετε κάνει με υποδιαιρείται επιφάνειες . Χρησιμοποιώντας την "Επιλογή " δείκτη του εργαλείου , κάντε κλικ στην υπο - d μαθηματικό μοντέλο για να το επιλέξετε . 2
Τοποθετήστε το δείκτη του ποντικιού σας πάνω από το "Μετατροπή" στο μενού Modify . Ένα υπομενού θα εμφανιστεί ? Κάντε κλικ στην επιλογή " Subdiv σε NURBS " για να ανοίξετε το υποδιαιρείται επιφάνεια σε παράθυρο μετατροπής NURBS
εικόνων 3
Ρυθμίστε τις επιλογές μετατροπής που θέλετε για το μοντέλο που έχει μετατραπεί. . Οι « Original Object " επιλογές σας επιτρέπουν είτε να διαγραφεί και να αντικαταστήσετε το αρχικό υπο -d αντικείμενο ή να το κρύψει απλά από την άποψη , δημιουργώντας παράλληλα ένα νέο αντικείμενο NURBS . Ο " Τύπος εξόδου " η επιλογή σας επιτρέπει να ρυθμίσετε το εργαλείο μετατροπής για να δημιουργήσετε ένα αντικείμενο Bezier αντί ενός αντικειμένου NURBS , αν θέλετε .
Η 4
Κάντε κλικ στο " Μετατροπή" και περιμένετε ενώ το εργαλείο μετατροπής παράγει ένα αντικείμενο NURBS με βάση την αρχική υπο -ά αντικειμένου. Αφού ολοκληρωθεί η μετατροπή , η αρχική υπο -d αντικείμενο θα διαγραφεί ή θα αποκρύπτονται σύμφωνα με τις ρυθμίσεις που έχετε επιλέξει .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα