λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

3 - D Max Νερό - Drop Tutorial

Το νερό είναι ένα κοινό στοιχείο που χρησιμοποιείται σε 3 - D απόδοση . Ξεχωρίζει εύκολα σε ένα πλαίσιο ή ένα αντικείμενο , εμφάσεις περιοχών μιας εικόνας μπορεί να θέλετε να επιστήσει την προσοχή , και οι αλλαγές αλλιώς λαμβανόμενα σε επίπεδη ψάχνει επίπεδα 3 - D , προσθέτοντας το βάθος της υφής . Δημιουργία νερού σε 3ds Max συμβαίνει επίσης να είναι ένα βασικό tutorial για κάθε δημιουργία αντικειμένων , με βάση τα πλήρη 3ds Studio Max ροή εργασίας , από τη διαμόρφωση να καταστεί η τελική εικόνα , έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως έχει ή να εφαρμοστεί σε ένα 2-Δ εικόνα χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα γραφικών . Μοντελοποίηση Drop σας
Η

Μια μόνο σταγόνα του νερού δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια σφαίρα , και ως εκ τούτου μπορεί να μοντελοποιηθεί εύκολα με τα βασικά σχήματα που έρχονται με το 3ds Max . Για ρεαλισμό , θέλετε πολλαπλές πτώσεις διάσπαρτα σχετικά με μια εικόνα για να μιμηθεί τα αποτελέσματα , όπως νερού, βροχή και υγρασία . Για βροχή ή χαλαρά επιπλέουν νερό , τη δημιουργία μιας ενιαίας σφαίρα και να αφήσει χωρίς διορθώσεις . Για τη βροχή σε ένα αντικείμενο , να μετατρέψει τη σφαίρα σε ένα επεξεργάσιμο πολυ και αφαιρέστε λίγο μικρότερο από το κάτω μισό της πτώσης , έτσι ώστε να μπορεί να τεθεί επάνω σε μια επιφάνεια . Σκουός τη σφαίρα βροχή ελαφρώς προς τα κάτω κατά μήκος z - άξονα , καθώς και να δείχνουν τις επιπτώσεις της βαρύτητας στην πτώση πάνω σε μια επιφάνεια . Εικόνων
βρεγμένους Επιφάνειες
Η

καθίσταται Λίγα απεικονίζεται περιέχουν σταγόνες νερού είναι από μόνη της τις σταγόνες . Για να αναδείξουν τη βροχή , το εφαρμόσετε σε μια επιφάνεια . Κάθε επιφάνεια θα κάνει , όπως ένα τζάμι ή ένα κουτάκι σόδα . Εισαγάγετε το αντικείμενο στην εικόνα χώρο εργασίας σας και ορίστε όπου θέλετε. Επειδή η πτώση του νερού σας είναι ένα επεξεργάσιμο πολύγωνο , μπορείτε να σκορπίσει τυχαία επιλεγμένο αντικείμενο πάνω σας , ακόμα και την επιλογή των επιμέρους όψεις του αντικειμένου για να διαδώσει τη βροχή πάνω . Προσθέστε ένα πολυ -επιλέξτε τροποποιητή προς τις όψεις του αντικειμένου που θέλετε το νερό να χτυπήσει .

Η Σκέδαση τις σταγόνες
Η

Με τα πρόσωπα των αντικειμένων σας έτοιμοι για τις σταγόνες της βροχής , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 3ds χαρακτηριστικό διασποράς - ένωση -αντικείμενο Max , ενώ η σταγόνα που επιλέχθηκαν για να καλύψουν το αντικείμενο . Τροποποιήστε στάλα σας ως διάσπαρτα ένωση αντικείμενο , και ισχύουν για το αντικείμενο της κάλυψης . Από εκεί , μπορείτε να επιλέξετε τις επιλογές , όπως τον αριθμό των σταγόνες της βροχής και τη χρησιμοποιούμενη μέθοδο διανομής για να τους σκορπίσουν στη θέση του . 3ds Max κάνει την διανομή σας . Μπορείτε να αλλάξετε το μέγεθος των σταγόνων του νερού σας, έτσι ώστε να μην είναι όλα ένα ομοιόμορφο μέγεθος . Για την προσομοίωση φυσικά ρίψη νερού , δημιουργούν ένα αεροπλάνο σε όλη την εικόνα σας και να εφαρμόσει τις αυτούσια σταγόνες σε μια πλευρά του επιπέδου .
Εικόνων υφής και Render του νερού
Η

Μετά να εκτελέσετε τη διανομή του νερού , κάνουν οι σφαίρες στην πραγματικότητα μοιάζουν με το νερό . Το υλικό Editor in 3ds Max να το κάνετε αυτό γρήγορα και ομαλά . Χρησιμοποιήστε μια υφή γυαλιού για το νερό και δεν θα χρειάζεται καν να τροποποιήσει το υλικό για προβληματισμό ή της διαφάνειας . Δημιουργήθηκε λίγα φώτα στη σκηνή σας να αναδείξει και να αντανακλά από τα αντικείμενα στη σκηνή σας , καθώς και το νερό , και στη συνέχεια μπορείτε να καταστήσει την τελική εικόνα για χρήση .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα