1 Δημιουργήστε ένα νέο έργο κάνοντας κλικ στο " Αρχείο ", " New Project ". 2
Δημιουργήστε ένα οβάλ στοιχείο με τη μορφή σύροντας το οβάλ από την εργαλειοθήκη στη φόρμα. Σύρετε τις γωνίες με τέτοιο τρόπο ώστε να φανεί λογικά εγκύκλιος .
Εικόνων 3
Δημιουργήστε μια συνιστώσα χρονόμετρο με τη μορφή σύροντάς την από την εργαλειοθήκη . Το συστατικό αυτό δεν θα είναι ορατά κατά το χρόνο εκτέλεσης , αλλά θα παρέχουν μια υπηρεσία που « τσιμπούρια » που κάθε χρόνο . Αυτά τα τσιμπούρια μπορεί να συσχετιστεί με μια λειτουργία που εκτελούν τακτικές εργασίες , όπως η ενημέρωση ενός πλαισίου animation .
Η 4
να αναγνωρίσει και να προετοιμαστεί δύο μεταβλητών στροφών , κάνοντας δεξί κλικ στη φόρμα και επιλέγοντας Προβολή κώδικα σας . Να αναγνωρίσει τις μεταβλητές αυτές στο πλαίσιο της κατηγορίας μορφή, αλλά έξω από οποιεσδήποτε λειτουργίες μπορεί να έχετε ήδη εκεί . Επικολλήστε τον παρακάτω κώδικα για να το κάνετε αυτό :
Δημόσια speed_x = 5Public speed_y = 5
Οι τιμές της ταχύτητας σε κάθε κατεύθυνση μπορεί να ρυθμιστεί σε ό, τι θέλετε και να συνδυαστούν με διάφορους τρόπους για την επίτευξη διαφορετικών ξεκινώντας γωνίες και ταχύτητες . Θετικές ταχύτητες κατά μήκος του άξονα Χ θα έχει ως αποτέλεσμα την κίνηση προς τα δεξιά της φόρμας , ενώ αρνητικές ταχύτητες κατά μήκος του άξονα Χ θα οδηγήσει σε κινήσεις προς τα αριστερά της φόρμας. Θετικές ταχύτητες κατά μήκος του άξονα Υ θα έχει ως αποτέλεσμα την κίνηση προς τα κάτω και αρνητικές ταχύτητες προς την κορυφή .
5
Επιστρέψτε στην σχεδιαστής της φόρμας και κάντε διπλό κλικ στη φόρμα για να δημιουργήσετε ένα συμβάν φόρτωσης της φόρμας . Κωδικός εντός αυτής της λειτουργίας θα εκτελεστεί κάθε φορά που το πρόγραμμα δημιουργήθηκε για πρώτη φορά , γι 'αυτό είναι ένα καλό μέρος για την εκτέλεση της προετοιμασίας για την αναπήδηση μπάλα animation . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα :
Timer1.Interval = 100Timer1.Start ( )
Αυτό προϋποθέτει ότι έχετε αφήσει χρονόμετρο σας με το προεπιλεγμένο όνομα του Timer1 . Διαφορετικά, χρησιμοποιήστε το όνομα που έχετε δώσει . Το διάστημα παράμετρος είναι ο αριθμός των χιλιοστών του δευτερολέπτου που περνούν μεταξύ του κάθε καρέ . Εκατό χιλιοστά του δευτερολέπτου είναι στην πραγματικότητα η προεπιλεγμένη τιμή , αλλά μπορείτε να το αλλάξετε για να ταιριάζει στις ανάγκες σας .
Η
6 Επιστρέψτε στην σχεδιαστής της φόρμας κάνοντας κλικ στην καρτέλα " Form Designer " και κάντε διπλό κλικ στο αντικείμενο του χρονοδιακόπτη να δημιουργήσει ένα " τικ " εκδήλωση . Εισάγετε τον παρακάτω κώδικα σε αυτό :
Εάν OvalShape1.Left ( ) <0 τότε speed_x = speed_x * - 1Αν OvalShape1.Right ( ) > Me.Width Τότε speed_x = speed_x * - 1Αν OvalShape1.Top ( ) <0 τότε speed_y = speed_y * - 1Αν OvalShape1.Bottom ( ) > Me.Height τότε speed_y = speed_y * -1
OvalShape1.Location = Νέα System.Drawing.Point ( OvalShape1.Left ( ) + speed_x , OvalShape1.Top ( ) + speed_y )
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα