Visual Basic έρχεται προεγκατεστημένο με μια τεράστια ποσότητα προκωδικοποιημένους γεγονότα , αν και οι χρήστες μπορούν επίσης να γράφουν τη δική τους . Οι εκδηλώσεις αυτές καλύπτουν σχεδόν κάθε πτυχή της λειτουργίας του προγράμματος και την αλληλεπίδραση . Ορισμένα γεγονότα που σχετίζονται με την αλληλεπίδραση μεταξύ του κέρσορα του ποντικιού και ένα στοιχείο ελέγχου σε μια φόρμα ( όπως ένα κουμπί ) περιλαμβάνουν MouseClick , MouseDoubleClick , mouseEnter , MouseLeave , MouseWheel , MouseMove και MouseHover . Εκδηλώσεις συνήθως δίνεται πολύ έξυπνο ονόματα , για να κάνουν την ανάγνωση του κώδικα της Visual Basic ευκολότερη .
Εικόνων διέγερση
Η
Εκδηλώσεις μπορεί να προκληθεί από μια ευρεία σειρά από καταστάσεις. Πολλά γεγονότα είναι το αποτέλεσμα της αλληλεπίδρασης του χρήστη , όπως η κίνηση του ποντικιού ή την είσοδο του πληκτρολογίου . Το λειτουργικό σύστημα των Windows στέλνει, επίσης, εκδηλώσεις , ενημερώνοντας το πρόγραμμα , όταν είναι ελαχιστοποιημένο ή όταν ένα άλλο παράθυρο επικαλύπτει . Αντικείμενα μπορεί να συμψηφίσει τις δικές τους εκδηλώσεις , όταν μια μεταβλητή έχει φτάσει σε μια ορισμένη τιμή , για παράδειγμα . Τέλος , τα γεγονότα μπορεί να τεθεί σε κίνηση από ειδικά τους προγραμματισμού για να το κάνετε αυτό, μέσω της λεγόμενης «σήκωμα ».
Η δήλωση
Η
Νέα συμβάντα δημιουργούνται χρησιμοποιώντας μια εντολή δήλωση. Ο κωδικός για αυτό φαίνεται γενικά κάτι σαν αυτό που ακολουθεί :
δημόσια εκδήλωση OptionChanged ( Όνομα ByVal Όπως Αριθμός String , ByVal As Integer )
Το παράδειγμα αυτό γεγονός θα πρέπει να προγραμματιστούν με το χέρι να αυξηθεί κατά η αλλαγή μιας επιλογής , και θα στείλει δύο τιμές για το πρόγραμμα : το όνομα της επιλογής αλλάζει και η τιμή με την οποία ορίστηκε
εικόνων Αύξηση Εκδηλώσεις
Η
. Ανεβάζοντας μια εκδήλωση είναι η πράξη της προκαλεί να συμβεί . Αυτό μπορεί να γίνει με μια ενιαία γραμμή κώδικα τοποθετούνται στο πρόγραμμά σας , όπως :
RaiseEvent OptionChanged ("Διάρκεια " , 28 )
Αυτό στη συνέχεια θα ενημερώσει το πρόγραμμα λαμβάνει χώρα η εκδήλωση , και θα αποστείλει τις πληροφορίες που περιέχονται σε μια διαδικασία χειρισμού , αν υπάρχει.
εικόνων χειριστές
Η
ένας χειριστής είναι μια διαδικασία που απαιτεί το πρόγραμμα , όταν ένα συγκεκριμένο γεγονός λαμβάνει χώρα . Ο χειριστής μπορεί κατόπιν να αντιδράσει με τις πληροφορίες , την επεξεργασία ή τη διαβίβαση πληροφοριών στο χρήστη. Πρώτον, το γεγονός και χειριστής του πρέπει να συνδέεται με το χέρι , έτσι ώστε το πρόγραμμα ξέρει ότι το ένα θα πρέπει να καλέσει το άλλο . Για παράδειγμα , για να προσθέσετε ένα χειριστή να OptionChanged εκδήλωσή μας , κάτι σαν αυτό απαιτείται :
AddHandler Obj.OptionChanged , AddressOf Me.OptionChangedHandler
Μετά την οποία μπορεί να προστεθεί το ίδιο το χειριστή . Ένας χειριστής για OptionChanged θα μπορούσε να είναι ως εξής :
Sub OptionChangedHandler ( Όνομα ByVal Όπως String , Αριθμός ByVal As Integer ) MsgBox ("Η τιμή για " & Name.ToString & " έχει αλλάξει ! ) End Sub
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα