Σχεδιάστε ένα οβάλ στο κέντρο του χαρτιού σας στην κορυφή και να γράφουν "Start" στο εσωτερικό του . Αυτό το σύμβολο επισημαίνει την έναρξη του προγράμματος , χρησιμοποιώντας κώδικα της Java . 2
Σχεδιάστε ένα βέλος κάτω από το οβάλ , φροντίζοντας να είναι στραμμένο προς τα κάτω . Το βέλος σημαίνει ότι το πρόγραμμα κινείται στο επόμενο βήμα .
Εικόνων 3
Μετάβαση στην πρώτη δράση που αναλαμβάνεται σε Java πηγαίο κώδικα σας και να εντοπίσει το αντίστοιχο σύμβολο για τη δράση . Για παράδειγμα , αν δηλώνετε μεταβλητές , το σύμβολο θα είναι ένα ορθογώνιο . Αν αποδέχεστε τους όρους εισόδου από το χρήστη , το σύμβολο θα είναι ένα παραλληλόγραμμο .
Η 4
Οικόπεδο σύμβολο σας στο χαρτί τραβώντας το κάτω από το βέλος που δείχνει προς τα κάτω . Μπορείτε να γράψετε μια σύντομη περιγραφή του τι γίνεται μέσα στο σύμβολο για μεγαλύτερη σαφήνεια . Για παράδειγμα , ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο χρησιμοποιείται για να δηλώσει μεταβλητές μπορούν να έχουν " int n" γραμμένο στο εσωτερικό του .
5
Συνεχίστε να σχεδιάσετε ένα σύμβολο και ένα βέλος για κάθε δράση που αναλαμβάνεται στο πρόγραμμά σας μέχρι να έρθει η τέλος .
Η 6
Σχεδιάστε ένα οβάλ πλαίσιο της τελευταίας βέλος που συνέταξε προς τα κάτω , η οποία θα πρέπει να βρίσκεται κάτω από το τελευταίο σύμβολο δράσης στο διάγραμμα ροής σας . Μέσα από το οβάλ γράφουν «Τέλος » για να υποδηλώσει ότι αυτό είναι το τέλος του προγράμματος . Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να σχεδιάσετε ένα άλλο βέλος , επειδή διάγραμμα ροής σας είναι πλήρης .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα