Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός είναι το κυρίαρχο παράδειγμα προγραμματισμού . Αντί να βλέπουν προγραμματισμού, όπως τη δημιουργία ενός καταλόγου των οδηγιών για τους υπολογιστές να εκτελούν, OOP προγραμματιστές να δημιουργήσουν τα μέλη --- αυτά ονομάζονται «αντικείμενα» --- της ψηφιακής κοινωνίας που , στη συνέχεια, ενορχηστρώσει να κάνουν ό, τι θέλουν . Αυτό επιτυγχάνεται με την αποστολή μηνυμάτων σε αντικείμενα . Τα αντικείμενα στη συνέχεια να απαντήσει σε αυτά τα μηνύματα . Προγραμματιστές χρησιμοποιούν αυτά τα αντικείμενα και τις απαντήσεις τους για τη δημιουργία λογισμικού .
Εικόνων Μαθήματα
Η
κλάσεις είναι ένα κρίσιμο μέρος του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού . OOP προγραμματιστές καθορίζουν τα αντικείμενα που χρησιμοποιούν, δημιουργώντας τις κατηγορίες και ορίζοντας τον τρόπο εκείνες τις τάξεις του αντικειμένου συμπεριφέρονται . Τα μαθήματα είναι ένα ιδιαίτερο είδος του αντικειμένου του οποίου η δουλειά είναι να υπόσταση σε αντικείμενα με την καθορισμένη συμπεριφορά . Μαθήματα επίσης μπορεί να κληρονομήσει από άλλες κατηγορίες , ή να αντιγράψετε τη συμπεριφορά τους .
Η Interfaces
Η
Interfaces είναι ένα ιδιαίτερο είδος της κατηγορίας . Διεπαφές ενεργεί ως ένα εκμαγείο για άλλες κατηγορίες . Δηλώνουν τις συμπεριφορές που κληρονομεί τάξεις πρέπει να ορίσουν . Εντούτοις, δεν εφαρμόζει τυχόν συμπεριφορές . Ο μοναδικός σκοπός της διεπαφής είναι να ορίσουμε τι συμπεριφορές κληρονομεί μια κατηγορία πρέπει να παρουσιάζουν . Διασυνδέσεις είναι χρήσιμα για την επιβολή ενός ενιαίου interface για παρόμοια αντικείμενα . Διασυνδέσεις μπορεί να κληρονομηθεί μόνο από? Δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία αντικειμένων
εικόνων Abstract κλάσεις
Η
Abstract κλάσεις είναι παρόμοια με διασυνδέσεις , ωστόσο αφηρημένες κατηγορίες μπορούν επίσης να εφαρμόσουν τη συμπεριφορά . υποκατηγοριών . Περίληψη τάξεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν διεπαφές σε καταστάσεις όπου υποκατηγορίες έχουν κοινές συμπεριφορές . Περίληψη μαθήματα είναι χρήσιμα στο λογισμικό , όπως πλαίσια εφαρμογής , όπου οι προγραμματιστές χρειάζονται κάποια προεπιλεγμένη λειτουργικότητα από τις υποκατηγορίες που ορίζουν . Περίληψη τάξεις μπορεί να κληρονομηθεί μόνο από . Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία αντικειμένων .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα