1 Ανοίξτε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου ή Java ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης , όπως το NetBeans . 2
Ανοίξτε το αρχείο applet σας, αν έχετε ήδη ένα . Αν όχι , επικολλήστε τον ακόλουθο κώδικα applet στο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου σας : .
Java.awt εισαγωγής * ?
Java.applet εισαγωγής * ?
Javax.swing εισαγωγής . . * ?
δημόσια τάξη javaappletpaint επεκτείνει JApplet {
χρώμα δημόσια άκυρη ( Graphics g ) {
super.paint ( ζ) ?
}
}
Αυτό το απλό applet περιέχει τίποτα, αλλά μια μέθοδο paint . Η μέθοδος αυτή λαμβάνει ένα αντικείμενο Graphics που σας παρέχει ένα πλαίσιο εντός του οποίου να επιστήσω την ό, τι θέλετε . Η μέθοδος βαφής περιέχει μία μόνο εντολή:
super.paint ( ζ) ?
Αυτή η εντολή λέει το applet για να εκτελέσει όλες τις εργασίες βαφής προεπιλογή για την κατηγορία JApplet . Είναι ένα απολύτως απαραίτητο εντολή , εκτός αν σκοπεύετε να σχεδιάσετε κάθε πτυχή της εμφάνισης Applets χειροκίνητα
εικόνων 3
Επικολλήστε τον παρακάτω κώδικα για να συντάξει ένα απλό μήνυμα κειμένου εντός του applet : .
g.setColor ( Color.blue ) ?
g.setFont ( νέα Font ( " serif " , Font.ITALIC + Font.BOLD , 36 ) ?
g.drawString ( " Hello World " , 40,80 ) ? !
Αυτό καθιστά ένα απλό μήνυμα κειμένου με πλάγια και έντονα γράμματα γραμματοσειρά μεγέθους 36 , 40 pixels από την αριστερή πλευρά του applet και 80 pixels από την κορυφή κατά την κατάρτιση . κειμένου, όπως αυτό, είναι η βάση από το αριστερότερο χαρακτήρα στο κείμενο που τοποθετείται σε αυτή τη θέση
Η 4
Αντιγράψτε τις ακόλουθες εντολές στο πλαίσιο της μεθόδου βαφής για να σχεδιάσετε ένα ορθογώνιο : .
g.setColor ( Color.red ) ?
g.drawRect ( 40 , 80 , 45 , 50 ) ?
Αυτό αντλεί ένα ορθογώνιο 40 pixels από τα αριστερά και 80 pixels από την κορυφή . του applet το ορθογώνιο είναι 45 pixels πλάτος και 50 pixels ύψος
5
Επικολλήστε τον ακόλουθο να συντάξει μια εικόνα : .
Image i = Toolkit.getImage ( " http://www.server.com /image.bmp " ) ?
g.drawImage ( i , 40,80 , null) ?
θα χρειαστεί να αντικαταστήσει τη διεύθυνση URL της εικόνας με τη θέση του μια πραγματική εικόνα για το δικό σας server .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα