Δημιουργήστε μια " ScriptEngineManager " αντικείμενο χρησιμοποιώντας το όνομα της μηχανής . Εδώ είναι ο κώδικας για το :
ScriptEngineManager mgr = νέα ScriptEngineManager ( ) ?
ScriptEngine jsEngine = mgr.getEngineByName ( " JavaScript" ) ?
Try {
jsEngine.eval ( " print (' Hello, world ! ')" ) ?
} αλιευμάτων ( ScriptException πρώην ) {
ex.printStackTrace ( ) ?
}
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το API για να αναζητήσετε τη λίστα των υποστηριζόμενων μηχανών scripting , αλλά να έχετε κατά νου ότι αυτή η διαδικασία είναι λίγο πιο περίπλοκη από ό, τι με τη χρήση της μεθοδολογίας του κινητήρα - όνομα . 2
Χρησιμοποιήστε τον παρακάτω κώδικα για να ανακτήσετε ένα αντικείμενο ScriptEngine από το σενάριο - διαχείρισης κινητήρα . Αυτή η μέθοδος θα ψάξει για όλες τις μηχανές scripting εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας την πλατφόρμα Java :
ScriptEngineManager mgr = νέα ScriptEngineManager ( ) ?
Λίστα ταυτίζεται Μόλις ένα εργοστάσιο σενάριο κινητήρα , τα ακόλουθα στοιχεία σχετικά με την γλώσσα προγραμματισμού θα ανακτηθούν : το όνομα του script κινητήρα και την έκδοση , ο τίτλος γλώσσα και την έκδοση , τα ψευδώνυμα για τον κινητήρα σενάριο και ένα αντικείμενο ScriptEngine για τη γλώσσα που χρησιμοποιείται για scripting . Εδώ είναι το πώς φαίνεται : ScriptEngineFactory Πληροφορίες Σενάριο Κινητήρας : Mozilla Rhino ( 1.6 έκδοση 2 ) Alias Κινητήρας : js Alias Κινητήρας : ρινόκερος Engine Alias : JavaScript Alias Κινητήρας : javascript Alias Κινητήρας : ECMAScript Engine Alias : ECMAScript Γλώσσα : ECMAScript ( 1.6 ) Εκτελέστε το " ScriptEngine " αντικείμενο χρησιμοποιώντας τη μέθοδο " eval " να εξετάσει εάν η ακολουθία χαρακτήρων στο κείμενό σας είναι στη διαταγή : try { jsEngine.eval ( " print (' Hello, world ! ')" ) ? } αλιευμάτων ( ScriptException πρώην ) { ex.printStackTrace ( ) ? } Αν δεν εμφανίζεται κανένα σφάλμα , τη μηχανή JavaScript έχει συνταχθεί σωστά και είναι έτοιμο για χρήση .
εικόνων 3
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα