υπολογιστές δεν μπορούν να ερμηνεύσουν την ανθρώπινη αναγνώσιμο πηγαίο φυσικά? Το πρόγραμμα θα πρέπει να μεταφραστεί σε γλώσσα μηχανής για να μπορεί να εκτελεστεί . Αυτή η διαδικασία ονομάζεται " συλλογή ". Οι Java καταρτίζονται προγράμματα , τα οποία είναι μια μορφή της γλώσσας μηχανής η Java Virtual Machine μπορεί να ερμηνεύσει , αποθηκεύεται ως " . Τάξη» αρχεία σε ένα διακομιστή . Τακτική κώδικα Java , γραμμένο από τους προγραμματιστές , είναι αποθηκευμένα σε ένα " . Java " αρχείο ή ένα πακέτο που περιέχει τον κώδικα της Java .
Εικόνων Java Virtual Machine
Η
Δεν υπάρχει παγκόσμια γλώσσα για μηχανές : κάθε διαφορετικό τύπο αρχιτεκτονικής καταλαβαίνει μια διαφορετική γλώσσα . Για να εκτελέσετε τον ίδιο κώδικα μηχανής σε διαφορετικούς επεξεργαστές , θα πρέπει να μεταφράζει τον κώδικα σε όλους τους διαφορετικούς επεξεργαστές . Java πετυχαίνει αυτό με τη χρήση μιας εικονικής μηχανής , ή ένα επεξεργαστή προσομοιώνεται με το "πραγματικό " υπολογιστή . Η εικονική μηχανή ερμηνεύει τον κώδικα μηχανής Java για τον επεξεργαστή και στέλνει εντολές στο αρχικό επεξεργαστή σε γλώσσα μηχανής του συγκεκριμένου επεξεργαστή.
Η Object - Oriented Programming
Η
Java είναι μια αντικειμενοστρεφής γλώσσα προγραμματισμού , το οποίο σημαίνει ότι αντί να χρησιμοποιούν uncontexualized οδηγίες ως κωδικός , οδηγίες ανήκουν σε μια κατηγορία αντικειμένων , οργανώνονται σε μίνι προγράμματα που ονομάζεται «Μέθοδοι». Για την εκτέλεση κώδικα Java , μπορείτε να δημιουργήσετε ένα αντικείμενο και να επικαλεσθεί τις μεθόδους και τις μεταβλητές που ανήκουν σε αυτό το αντικείμενο - ή να επικαλεστεί μια τάξη και να επικαλεσθεί τις μεθόδους που ανήκουν σε αυτή την κλάση , τα οποία είναι γνωστά ως «στατική» μεθόδους . Κλάσεις Java είναι ιεραρχική , και μπορεί να κληρονομήσει τις μεθόδους και τις μεταβλητές από τους γονείς τους . Μπορείτε επίσης να αναγκάσει Java αντικείμενα μιας τάξης που πρέπει να αναγνωρίζονται ως αντικείμενα από γονέα τάξη , μια διαδικασία γνωστή ως " casting ".
Εικόνων Διεπαφές
Η
Για να δημιουργήσετε ένα πλήρως διαδραστικό πρόγραμμα , θα πρέπει να σχεδιάσει και να εφαρμόσει μια γραφική διεπαφή χρήστη . Η διεπαφή αυτή αποτελείται από τα πεδία κειμένου , κουμπιά , εικονίδια , οθόνες και άλλα παρόμοια στοιχεία . Η βιβλιοθήκη Java διαθέτει μια βασική βιβλιοθήκη GUI , που ονομάζεται swing , το οποίο οι χρήστες μπορούν να επικαλεστούν τις δικές τους εφαρμογές . Ή μπορούν να σχεδιάσουν κουμπιά και αντικείμενα από την αρχή χρησιμοποιώντας χαμηλότερο επίπεδο βιβλιοθήκες . Ο προγραμματιστής στη συνέχεια αποδίδει ακροατές με το αντικείμενο , το οποίο εκτελεί κώδικα όταν το αντικείμενο είναι " χρησιμοποιείται ", όπως όταν ο χρήστης κάνει κλικ σε ένα κουμπί .
Εικόνων νήματα και συγχρονισμός
Η
κάθε έργο που επιτελείται από έναν υπολογιστή - την παροχή εισόδου από το πληκτρολόγιο σε ένα πρόγραμμα περιήγησης στο Internet , σάρωση για ιούς , παίζουν streaming video - είναι μια διαδικασία που τρέχει σε ένα ή περισσότερα θέματα . Μόνο ένα νήμα μπορεί να τρέξει σε ένα core CPU σε έναν χρόνο . Σύγχρονη multi - core επεξεργαστές χειριστεί πολλαπλές εντολές ταυτόχρονα , βελτιώνοντας σημαντικά το χρόνο επεξεργασίας , αλλά ο προγραμματιστής ή ο JVM πρέπει να διευκρινίσει τι οδηγίες ανήκουν σε ποιο νήμα. Πιο προηγμένα προγράμματα που απαιτούν μεγάλη επεξεργαστική ισχύ , ειδικά προγράμματα με τα γραφικά περιβάλλοντα, πρέπει ο προγραμματιστής να καθορίσετε ποια θέματα θα πρέπει να εκτελέσει το οποίο λειτουργεί .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα