Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να φυλάσσεται Ακέραιοι σε Array σε Java

Η γλώσσα Java σας επιτρέπει να αποθηκεύσετε τα δεδομένα σε πολλούς διαφορετικούς τύπους των κατασκευών . Οι πίνακες είναι από τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενη , καθώς είναι εύκολο να δημιουργήσετε και αποδοτική πρόσβαση. Μπορείτε να αποθηκεύσετε τα στοιχεία οποιουδήποτε τύπου δεδομένων σε πίνακες Java , αν χρησιμοποιείτε πρωτόγονη ή αντικείμενο τύπους . Μαθαίνοντας να χρησιμοποιούν συστοιχίες είναι μια ζωτικής σημασίας ικανότητα στον προγραμματισμό σε Java, δημιουργώντας έτσι έναν πίνακα ακεραίων είναι μια καλή άσκηση για να βοηθήσει στην οικοδόμηση ενός ιδρύματος ως προγραμματιστής . Οδηγίες
Η 1

Δημιουργήστε έναν πίνακα για την αποθήκευση ακεραίων πρωτόγονη τύπου στο πρόγραμμά σας Java . Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό , δημιουργώντας έναν πίνακα με ένα συγκεκριμένο μήκος :

//δημιουργήσει μια int array με μήκος δέκα

int [ ] myInts = new int [ 10 ] ?

ο πίνακας δημιουργείται χρησιμοποιώντας το " int " τύπος λέξη-κλειδί και τις αγκύλες για να αναφέρετε το εν λόγω μεταβλητή είναι ένας πίνακας . Όταν υπόσταση μια σειρά σε Java , πρέπει να αναφέρετε το μήκος του , όπως σε αυτό το παράδειγμα , όπου η διάταξη περιλαμβάνει 10 θέσεις . Σειρά σας θα είναι σε θέση να αποθηκεύσει τις μεταβλητές του δηλωμένου τύπου , η οποία είναι " int ". 2

Συμπληρώστε σειρά σας με στοιχεία . Χρησιμοποίησε τον παρακάτω κώδικα για να εισάγετε αριθμούς σε κάθε θέση εντός του πίνακα:

για ( int i = 0 ? I

myInts [ i ] = i * 2 ? }

Αυτό το παράδειγμα μπαίνει απλά κάθε ευρετήριο πίνακα πολλαπλασιάζεται με δύο , για να δείξουμε πώς ακέραιες τιμές μπορεί να ανατεθεί εντός της συστοιχίας . Μπορείτε επίσης να υπόσταση σε επιμέρους στοιχεία ως εξής :

myInts [ 5 ] = 10 ?

Εισάγετε τα στοιχεία μέσα στον πίνακα για να ταιριάζουν στις ανάγκες του δικού σας έργου
Η
3

διέτρεξε τη σειρά σας . Όταν έχετε συμπληρώσει τα στοιχεία του πίνακα σας , το " για " βρόχο επαναλαμβάνεται μέσα από τη σειρά , την πρόσβαση σε κάθε στοιχείο με τη σειρά . Αυτή είναι μια βασική πτυχή των πινάκων χειρισμού . Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό , πάλι looping μέσω του πίνακα σας και χρησιμοποιώντας τα δεδομένα μέσα σε αυτό :

για ( int j = 0 ? J <​​myInts.length ? J + + ) { int

currInt = myInts [ ,"Eiságete ton parakáto̱ ko̱dikó , páli looping méso̱ tou pínaka sas kai chri̱simopoió̱ntas ta dedoména mésa se af̱tó :̱

gia ( int j = 0 ?̱ J <​​myInts.length ?̱ J + + ) { int

currInt = myInts [ j ] ?

System.out.println ( " έναρξη " + j + " = " + currInt ) ? }

Αυτός ο κώδικας διαβάζει κάθε είσοδο σε μια προσωρινή μεταβλητή , το χρησιμοποιεί για να γράψετε ένα μήνυμα στην κονσόλα εξόδου. Τα δικά σας σχέδια θα υπαγορεύσει τι θα κάνεις με στοιχεία σειρά σας .
Η 4

Δημιουργήστε έναν πίνακα για να αποθηκεύσετε Ακέραιος αντικείμενα . Παρά την αποθήκευση πρωτόγονο είδος " ints , " μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε πίνακες για την αποθήκευση αντικειμένων της κλάσης Java Ακέραιος , η οποία είναι μια κατηγορία περιτύλιγμα για τον τύπο " int " . Χρησιμοποιήστε την ακόλουθη σύνταξη για τη δημιουργία και υπόσταση σε ένα πίνακα για Ακέραιος αντικείμενα :

Ακέραιος [ ] myIntegers = νέα Ακέραιος [ 10 ] ?

Για ( int i = 0 ? I

myIntegers [ i ] = new Integer ( i * 2 ) ? }

Για να δημιουργήσετε ένα αντικείμενο Ακέραιος , να σας προμηθεύσει ένα " int " ως παράμετρο στον κατασκευαστή <. br >
5

Loop μέσω Ακέραιος σειρά σας . Χρησιμοποιώντας τον παρακάτω κώδικα , διέτρεξε τη Ακέραιος σειρά σας , την πρόσβαση των τιμών " int " διαμορφώθηκε από κάθε αντικείμενο :

για ( int j = 0 ? J <​​myIntegers.length ? J + + ) {

ακέραιος currInteger = myIntegers [ ι ] ?

System.out.println ( " ακέραιος έναρξη " + j + " = " + currInteger.intValue ( ) ) ? }

Δοκιμάστε τον κωδικό σας και να εξετάσουμε τα αποτελέσματα γράφονται στην έξοδο κονσόλας σας . Πειραματιστείτε με την αλλαγή του κώδικα και τρέχει το πρόγραμμα σας και πάλι μέχρι να καταλάβετε πώς λειτουργούν οι συστοιχίες .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα