1 Ανοίξτε το αρχείο JAVA στο οποίο σκοπεύετε να πάρετε το screenshot χρησιμοποιώντας προτίμησε το κείμενό σας editor 2
αναγνωρίσει ένα ρυθμιστικό αντικείμενο εικόνας σε κατάλληλη θέση μέσα σε μία από τις μεθόδους του προγράμματος με τον κωδικό . " BufferedImage buffImg ? " ( χωρίς τα εισαγωγικά ) . Μπορείτε να ονομάσετε το αντικείμενο , εκτός από κάτι " buffImg " αν θέλετε . Θα περιέχει το στιγμιότυπο στο τέλος .
Εικόνων 3
Πληκτρολογήστε " try { } αλιευμάτων ( AWTException ε) { } " ( χωρίς τα εισαγωγικά ) στην επόμενη γραμμή . . Η δήλωση δοκιμή θα περιλαμβάνει τον κώδικα που λαμβάνει το στιγμιότυπο, οπότε θα πρέπει να διαχωρίσει τα δύο πρώτα στηρίγματα από λίγες γραμμές
Η 4
Τύπος "Robot ληστέψει = νέα ρομπότ ( ) ? " (Χωρίς εισαγωγικά τη . σήματα ) μέσα σε παρένθεση της δήλωσης try
5
Τύπος " ορθογώνιο μέγεθος της οθόνης = νέο ορθογώνιο ( Toolkit.getDefaultToolkit ( ) getScreenSize ( ) ) ? . " (χωρίς τα εισαγωγικά) στη γραμμή μετά ότι , ακόμα μέσα παρένθεση του δήλωση δοκιμή του . Αυτό ζητά από τον υπολογιστή για τις διαστάσεις της οθόνης και αποθηκεύει το αποτέλεσμα στο ορθογώνιο που ονομάζεται Μέγεθος οθόνης
Η 6
Τύπος " buffImg = rob.createScreenCapture ( Μέγεθος οθόνης ) ? " . ( Χωρίς τα εισαγωγικά ) για το επόμενη γραμμή . Αυτό είναι το βασικό βήμα . Το αντικείμενο ρομπότ παίρνει ένα screenshot με τις διαστάσεις που δίνονται από το μέγεθος της οθόνης ( σε αυτή την περίπτωση , το σύνολο της οθόνης) και αποθηκεύει το αποτέλεσμα στο αντικείμενο buffImg . Αν κάτι πάει στραβά , πιάνεται το σφάλμα από την εντολή try /catch και ο κώδικας τελειώνει με buffImg ακόμα οριστεί σε μηδέν.
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα