να αναγνωρίσει ένα αντικείμενο Iterator , αυτό που θα χρησιμοποιήσετε για να μετακινηθείτε πάνω από όλα τα στοιχεία χάρτη , όπως στο ακόλουθο δείγμα κώδικα
Iterator myIter ? 2
Χρησιμοποιήστε το Iterator να κυμαίνεται πάνω από όλα τα στοιχεία στο χάρτη , χρησιμοποιώντας το ενσωματωμένο πεδίο iterator του χάρτη του :
για ( . myIter = myMap.entrySet ( ) iterator ? myIter.hasNext ( ) ? ) {
}
εικόνων 3
Πάρτε μια αναφορά στην τρέχουσα είσοδο χάρτη , στη συνέχεια να το χρησιμοποιήσετε για να ανακτήσετε το κλειδί και την αξία του, όπως στο ακόλουθο δείγμα κώδικα :
για ( myIter = myMap.entrySet ( ) iterator ? . myIter.hasNext ( ) ? ) {
Map.Entry currentEntry = ( Map.Entry ) myIter.next ( ) ?
Αντικείμενο currentKey = currentEntry.getKey ( ) ?
Αντικείμενο currentValue = currentEntry.getValue ( ) ? }
Αυτός ο βρόχος θα επαναλάβει πάνω από το χάρτη , που επισκέπτονται κάθε στοιχείο ακριβώς μια φορά .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα