προγράμματα Java χρησιμοποιούν μεταβλητές για την αποθήκευση αντικειμένων δεδομένων . Μεταβλητές στη Java έχουν έναν τύπο που, αντανακλώντας τα δεδομένα που αποθηκεύουν . Ο τύπος μιας μεταβλητής πρέπει να αναφέρεται όταν έχει δηλωθεί , ως εξής :
//πρωτόγονο είδος ακέραιος
int myNumber ?
Μεταβλητές μπορούν επίσης να αρχικοποιείται όταν είναι δηλωθεί , πράγμα που σημαίνει ότι αποδίδεται αξία , ως εξής : .
int myNumber = 5 ?
τύπους Κοινή Java περιλαμβάνουν Χορδές , booleans και διάφορα είδη αριθμών
Η
Έλεγχος
Η
επεξεργασίας Java χρησιμοποιεί μια ποικιλία δομών ελέγχου , τον καθορισμό της ροής της εκτέλεσης ως τρέχει το πρόγραμμα . Υποθετικών δομών προσαρμόζουν την εκτέλεση σε ειδικές περιστάσεις . Για παράδειγμα , οι ακόλουθοι έλεγχοι δοκιμή για να δούμε αν ένα String κείμενο είναι μεγαλύτερο από το μήκος σειρά , περικοπή , αν αυτή είναι η περίπτωση :
String myName = " Max κ. John Samuel MacMillan " ?
αν ( myName.length ( ) > 20 )
myName = myName.substring ( 0 , 20 ) ?
Άλλες κοινές δομές ελέγχου περιλαμβάνουν βρόχους , όπου ένα τμήμα της επεξεργασίας διεξάγεται επανειλημμένα , ως εξής :
για ( int i = 0 ? i <10 ? i + + ) {
System.out.println ( i ) ?
}
Αυτή η δομή εκτελεί 10 φορές , την εκτύπωση της τρέχουσας αριθμός επανάληψης στην κανονική έξοδο κάθε φορά .
Η μεθόδους μέθοδοι
Η
Java παρέχει έναν τρόπο να χρησιμοποιεί το ίδια επεξεργασία πολλές φορές χωρίς να χρειάζεται να επαναλάβω τις λεπτομέρειες . Χρησιμοποιώντας μια μέθοδο , οι προγραμματιστές μπορούν να καθορίσουν μια δέσμη διαδικασία, τότε το καλέσετε από οπουδήποτε αλλού στο πρόγραμμα . Εάν οι λεπτομέρειες εφαρμογής πρέπει αλλαγμένη , το μόνο που χρειάζεται να αλλάξει σε ένα μέρος και το αποτέλεσμα θα γίνει αισθητό σε όλη την εφαρμογή . Η ακόλουθη μέθοδος αυτοματοποιεί τη διαδικασία συντόμευση String κείμενο :
public String shortenText ( String Στο κείμενο ) {
αν ( theText.length ( ) > 20 )
κείμενο το κείμενο το = . substring ( 0 , 20 ) ?
επιστρέψει στο κείμενο ?
}
Αν ο προγραμματιστής αποφασίσει να αλλάξει το μέγιστο μήκος , θα πρέπει μόνο να το τροποποιήσει στο πλαίσιο της μεθόδου δηλώσεις .
εικόνων Μαθήματα
Η
Class είναι το κλειδί στην ανάπτυξη Java . Κατά το σχεδιασμό των εφαρμογών Java , οι προγραμματιστές χωρίζουν τις διάφορες εργασίες που απαιτούνται μεταξύ ενός συνόλου αντικειμένων εφαρμογής . Δηλώσεις Class παρέχουν ένα είδος σχεδίου για αντικείμενα , με κάθε δήλωση της κλάσης για τον καθορισμό των ιδιοτήτων και της συμπεριφοράς ότι τα αντικείμενα του τύπου θα εκθέσουν . Δηλώσεις Class μέσα σε μια εφαρμογή υπαγορεύουν πώς δημιουργούνται τα αντικείμενα της κατηγορίας , ποια δεδομένα έχουν στην κατοχή τους και ποιες μεθόδους που παρέχουν.
Εικόνων Αντικείμενα
Η
αντικείμενα εκτελούν καθήκοντα εφαρμογής . Μόλις ένας προγραμματιστής έχει δημιουργήσει μια δήλωση τάξη, τα αντικείμενα αυτής της κατηγορίας μπορούν να δημιουργηθούν στη συνέχεια αλλού στην αίτηση. Τα αντικείμενα μπορούν να δημιουργηθούν χρησιμοποιώντας την ακόλουθη σύνταξη :
MyObject obj = new MyObject ( ) ?
Αυτή η σύνταξη θα ισχύει στις περιπτώσεις όπου μια δήλωση κλάσης για τον τύπο " MyObject " έχει γραφτεί . Μόλις δημιουργηθεί ένα αντικείμενο , άλλο κωδικό να καλέσετε τις μεθόδους της , όπως στο ακόλουθο παράδειγμα :
myName = obj.shortenText ( myName ) ?
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα