Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να κάνω μια πυραμίδα αριθμό με Java

Μία από τις βασικές δεξιότητες στον προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών περιλαμβάνει την εκμάθηση πώς να μορφοποιήσετε εξόδου . Αυτή η ικανότητα απαιτεί τον προγραμματιστή να καταλάβει πώς να κατασκευάσει βρόχους και ομιλίες , και να καταλάβουμε πόσο περίπλοκη οθόνες πληροφοριών απαιτούν σαφείς και συνεκτικές παρουσιάσεις . Έξοδος αριθμό πυραμίδα , για παράδειγμα , σας αναγκάζει να λειτουργεί με πολλαπλές βρόγχους "for" προκειμένου να κατασκευάσουν μια ομαλή πυραμίδα των αριθμών . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Java Development Kit ( JDK )
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Ρυθμίστε την τάξη NumberPyramid ως εξής :

java εισαγωγής . io * ? .
τάξη

NumberPyramid {

δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) {

} } 2

Αντιστοίχηση μεταβλητή που θα καθορίσει το μέγεθος της πυραμίδας , και να δημιουργήσει το πρώτο εξωτερικό βρόχο χρησιμοποιώντας κώδικα παρόμοιο με το ακόλουθο :

int x = 8 ?

για ( int i = 1 ? i εικόνων 3

Ρύθμιση επόμενο βρόχο στο εσωτερικό του εξωτερικού βρόχου . Αυτός ο βρόχος δημιουργεί χαρακτήρες απόσταση

for (int i = 1 ? I <= x ? I + +) { για . ( Int j = 1 ? J <​​= x - i ? J + +) { System.out . print ( "" ) ? } }


Η 4

Ρύθμιση ακόμη βρόχο στο εσωτερικό του εξωτερικού βρόχου . Αυτός ο βρόχος θα εκτυπώσει τους αριθμούς σε μία πλευρά της πυραμίδας

για . ( Int i = 1 ? I <= χ ? I + +) {

για (int j = 1 ? J <= x - i ? j + + ) { System.out.print ( "" ) ? }

για ( int k = i ? k > = 1 ? k - ) { System.out.print ( ( k > = 10 ) + k : " " + k ? ) ? } }
5

Προσθέστε ένα τελικό βρόχο , η οποία θα εκτυπωθούν οι αριθμοί στο υπόλοιπο μισό της πυραμίδας :

for (int i = 1 ? i <= x ? i + + ) {

για ( int j = 1 ? j <= x - i ? j + + ) { System.out.print ( "" ) ? }

για ( int k = i ? k > = 1 ? k - ) { System.out.print ( ( k > = 10 ) + k : ; " ? " + k ) ? } }

για ( int k = 2 ? k <= i ? k + + ) { System.out.print ( ( k > = 10 ) + k : ; " " ? + k ) ? }

System.out.println ( ) ? }
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα