1 Ανοίξτε το Σημειωματάριο ή άλλο Java ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης . Ένα βασικό πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου είναι όλα όσα χρειάζεστε για να φτιάξετε ένα πρόγραμμα Java 2
Τύπος " java.io. εισαγωγής * ? " . Όπως η πρώτη γραμμή στο Σημειωματάριο και στη συνέχεια να κηρύξει νέο όνομα της κλάσης σας παρόμοια με το συγκεκριμένο Κωδικός " ManipulateStrings class ", όπου " ManipulateStrings " είναι το όνομα της κλάσης . Να είστε βέβαιος να περιλάβει " υλοποιεί Serializable » μετά το όνομα της κλάσης
εικόνων 3
Η προετοιμασία της συνέχειες αντικείμενο με τον ακόλουθο κώδικα : . " ManipulateStrings ms = νέα ManipualteStrings ( ) . " Αναγνωρίσει ένα αντικείμενο FileOutputStream με " FileOutputStream φως =
νέα FileOutputStream ( " file1.txt " ) . "
Η 4
Διαβάστε τα περιεχόμενα του αντικειμένου String με " fos.writeObject ( stringObject ) ? ", όπου " stringObject "είναι το όνομα του αντικειμένου String . Κλείστε το αντικείμενο FileOutputStream με " fos.Close ()? . " Η μέθοδος " writeObject " βάζει τα περιεχόμενα του αντικειμένου String σε " file1.txt " σε συνέχειες έτσι τα δεδομένα .
5
Αποθηκεύστε το αρχείο ως " ManipulateStrings.java . " Το αρχείο Java θα πρέπει στη συνέχεια να συνταχθεί για να " ManipulateStrings.class " που μπορεί στη συνέχεια να εκτελεστεί από το JVM .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα