Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Game Maker Συμβουλές

Game Maker , το παιχνίδι σουίτα σχεδιασμού από YoYo Αγώνες , προσπαθεί να κάνει όσο το δυνατόν ευκολότερο για nonprogrammers να παράγουν μεγάλα παιχνίδια χωρίς να πάρει πτυχίο Επιστήμης Υπολογιστών τους . Ωστόσο, ακόμη και Game Maker μπορεί να είναι λίγο δύσκολο να χρησιμοποιηθούν και να μάθουν , ιδίως δεδομένου ότι πολλά από τα πιο ισχυρά χαρακτηριστικά είναι κρυμμένα μέσα Game Maker Language ( GML ) . Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να σας βοηθήσει . Χρησιμοποιήστε Κληρονομικότητα Χαρακτηριστικά Game Maker είναι
Η

Ενώ στον Προχωρημένο τρόπο λειτουργίας , τα αντικείμενα έχουν τη δυνατότητα να κληρονομήσουν από ένα γονικό τύπο αντικειμένου . Αυτό ανοίγει ένα ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών , εκτός από το προφανές πλεονέκτημα να είναι σε θέση να γράψει μια βασική λειτουργία μια φορά για μια ευρεία ποικιλία των αντικειμένων του παιδιού που μοιράζονται ένα χαρακτηριστικό . Πιο συγκεκριμένα , και αναφέρεται με περισσότερες λεπτομέρειες αργότερα στο άρθρο , « για - κάθε " βρόχοι δημιουργούνται με GML μπορεί να πάρει ένα γονικό αντικείμενο ως επιχείρημα , και να προχωρήσει μέσω της μητρικής και όλα τα παιδιά της .
Εικόνων Φτιάξτε μια συνταγή Κάντε
Η

Όχι , αυτό δεν έχει να κάνει με την Martha Stewart . Αντίθετα , ένας προγραμματιστής θα πρέπει να έχει μόνο να λύσει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα μία φορά. Καθώς εργάζεστε στο Game Maker , μπορείτε να περάσετε λίγο χρόνο μετά μπορείτε να μάθετε πώς να κάνουν κάτι , δημιουργώντας μια εικονική λύση σε αυτό το πρόβλημα και την αποθήκευσή του σε ένα « βιβλίο συνταγών » για αργότερα . Με αυτόν τον τρόπο , όπως θα αποκτήσουν εμπειρία , ποτέ δεν θα πρέπει να επανεφεύρουμε τον τροχό και θα έχουμε σύντομα μια βιβλιοθήκη παιχνιδιών αλγορίθμων τσάι που διατίθενται για το μέλλον .

Η μάθουν να χρησιμοποιούν το GML

Το μοντέλο προγραμματισμού drag - and-drop του Game Maker είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματά της , αλλά αυτό το μοντέλο της ανάπτυξης μπορεί να είναι μόνο τόσο ισχυρή . Πραγματικά σπουδαία παιχνίδια , θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το Game Maker γλώσσα ως τουλάχιστον μερικοί από το χρόνο . Ακόμα κι αν συνεπάγεται μια επένδυση του χρόνου για να μάθουν , κάποια πράγματα είναι στην πραγματικότητα πιο εύκολο στην GML .
Εικόνων Έναρξη Μικρές
Η

Εάν είστε νέοι στο Game Maker , είναι πιθανώς καλύτερα να ξεκινήσετε με ένα μικρό έργο σε ένα καλά καθορισμένο είδος καλά προσαρμοσμένη στο σύνολο Game εργαλείο Maker . Κλώνοι παιχνίδια όπως Breakout , Tetris , Pacman και είναι καλές επιλογές . Αυτές σας επιτρέπουν να μάθετε τα βασικά της ανάπτυξης παιχνιδιών , να μάθουν πώς λειτουργεί Game Maker και να πάρει ένα παιχνίδι κάτω από τη ζώνη σας . Θυμηθείτε : Κανένας καλλιτέχνης στην ιστορία που έχει παραχθεί ποτέ αριστούργημα της ως το πρώτο της έργο τέχνης
εικόνων Χρησιμοποιήστε το " με ( ) " Κατασκευάστε
Η

Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα αντικείμενο προορίζεται να . αποτελούν μια κατηγορία των εχθρών ? θα τους αποκαλούμε " goombas . " Χρησιμοποιώντας το "με" την κατασκευή , μπορείτε να ορίσετε μια ρουτίνα που πρέπει να εκτελεστούν σε όλα τα goomba αντικείμενα που φορτώνονται σε ένα δωμάτιο :

με ( goomba ) { performFunction ( ) }

Είναι ακόμα δυνατό να χρησιμοποιήσει " με ( όλα ) " για να εκτελέσετε μια ενέργεια σε όλες τις περιπτώσεις που φορτώνονται όλα τα αντικείμενα. »με ( )" είναι μία από τις πιο ισχυρές εντολές σε GML . Αυτό λειτουργεί επίσης για τα παιδιά αντικείμενα . Έτσι, εάν υπάρχουν δύο αντικείμενα , «εχθρός » και « goomba » , με goomba ένα παιδί του εχθρού , στη συνέχεια, καλώντας « με ( τον εχθρό ) " θα καλέσει επίσης όλα τα αντικείμενα goomba .
Εικόνων Έγγραφο εργασίας σας

είναι εύκολο να ξεχάσουμε τη λίγη δράση σχόλιο θαμμένο μέσα στην καρτέλα "Έλεγχος "? , ωστόσο , είναι μία από τις σημαντικότερες δράσεις σε ολόκληρο το μενού για την ανάπτυξη ενός προβληματικό έργο . Όπως μπορείτε να δημιουργήσετε συμβάντα , προσπαθήστε να φανταστείτε τι ένα σύνολο ξένος στο παιχνίδι σας θα δείτε αν έψαχνε για σενάριο δράσης σας . Μια πραγματικότητα του προγραμματισμού είναι ότι αυτό είναι ό, τι τις δικές σας εκδηλώσεις θα μοιάσει με σας, αν σταματήσει την ανάπτυξη για περισσότερο από μερικές ημέρες . Έτσι, αν μια απλή ματιά, δεν σας πω τι συμβαίνει στην περίπτωση σας , προσθέστε ένα σχόλιο για την εκδήλωσή σας να σας εξηγήσει τι γίνεται και πώς .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα