Γράψτε από κάθε βήμα που εμπλέκονται στη διαδικασία της εκτύπωσης για ένα κομμάτι χαρτί . Αυτό περιλαμβάνει προτρέπει το χρήστη να εισάγει ένα στοιχείο , την επικύρωση ότι το στοιχείο είναι ένας αριθμός και στη συνέχεια να εκτυπώσετε τον αριθμό . 2
Απλώστε ένα άλλο φύλλο χαρτιού ή ανοίξετε ένα νέο αρχείο στο λογισμικό διάγραμμα ροής σας . Σχεδιάστε ή τοποθετήστε ένα οβάλ σχήμα στο πάνω μέρος της σελίδας . Γράψτε "Start" στο εσωτερικό του οβάλ . Σχεδιάστε ένα ευθύ βέλος προς τα κάτω από τον πυθμένα κέντρο του οβάλ .
Εικόνων 3
Εισαγωγή ή να σχεδιάσετε ένα ορθογώνιο στο κάτω μέρος του βέλους . Γράψτε μέσα στο ορθογώνιο , « Προτροπή χρήστη να εισάγετε τον αριθμό . " Σχεδιάστε ένα άλλο προς τα κάτω βέλος κατ 'ευθείαν από το κάτω μέρος του ορθογωνίου .
Η 4
Εισαγωγή ή σχεδιάσετε ένα σχήμα διαμαντιού στο κάτω μέρος της τελευταίας βέλος που σχεδίασε και βεβαιωθείτε ότι το διαμάντι είναι με το μέρος του, έτσι ώστε τα σημεία μακρά επισημαίνοντας προς τα αριστερά και προς τα δεξιά . Μέσα από το διαμάντι , γράψτε "Επικύρωση αριθμό . "
5
Σχεδιάστε ένα βέλος κατ 'ευθείαν προς τα αριστερά του διαμαντιού και ένα βέλος κατ' ευθείαν προς τα δεξιά του διαμαντιού . Πάνω από το βέλος προς τα αριστερά , γράψετε τη λέξη " Ναι . " Πάνω από το βέλος προς τα δεξιά , να γράψετε τη λέξη "Όχι "
Η 6
Τοποθετήστε ένα ορθογώνιο στο άκρο του βέλους προς τα αριστερά . Γράψτε μέσα στο ορθογώνιο , "αριθμός εκτύπωσης . " Τοποθετήστε ένα ορθογώνιο στα δεξιά του βέλους στα δεξιά και να γράψει το μήνυμα λάθους " . Κυκλοφορία: . Ο χαρακτήρας που δώσατε δεν είναι ένας αριθμός πρέπει να πληκτρολογήσετε έναν αριθμό "
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα