Χρησιμοποιήστε το μενού των πόρων για να κάνει ένα νέο sprite . Επεξεργαστείτε το sprite στον επεξεργαστή εικόνας για να σχεδιάσετε μια εικόνα ενός ανθρώπου που στέκεται κατ 'ευθείαν επάνω στο προφίλ και να το αποθηκεύσετε κάνοντας κλικ στο πράσινο σημάδι ελέγχου . Μόλις είστε πίσω στο Sprite Editor, κάντε κλικ στο κουμπί " Animation" και " ρυθμίσετε το μήκος . " Θα πρέπει να εισάγετε τον αριθμό των καρέ που του κύκλου σας με τα πόδια θα περιλαμβάνει ως το μήκος του animation . Για αυτό το σεμινάριο , θα κάνετε το πιο απλό κύκλο δυνατή απόσταση : εισάγετε ένα μήκος animation των δύο . Πρέπει τώρα να δείτε δύο εικονίδια της διαρκούς ξωτικό σας . Ανοίξτε το δεύτερο, που το δεξί πλήκτρο του ποντικιού για να το χρώμα του φόντου σας , και να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο κουτί κλήρωση για να διαγράψει τα πόδια . Σχεδιάστε τα πόδια τώρα , έτσι ώστε να φαίνεται ότι ο άνθρωπος είναι το περπάτημα , με το ένα μπροστά και το άλλο πίσω . Κάντε κλικ στο πράσινο σημάδι ελέγχου για να αποθηκεύσετε . Τέλος , δημιουργήστε ένα ξωτικό από ένα συμπαγές χρώμα να εκπροσωπεί το πάτωμα . Να είστε βέβαιος για να απενεργοποιήσετε τη διαφάνεια για το sprite όροφο . 2
Χρησιμοποιήστε το μενού των πόρων για να δημιουργήσετε ένα αντικείμενο που χρησιμοποιεί το sprite όροφο . Βεβαιωθείτε ότι έχει επισημανθεί ως ορατή και σταθερή , και να το αποθηκεύσετε . Δημιουργήστε ένα νέο δωμάτιο ( και πάλι με το μενού των πόρων ) , και σχεδιάστε ένα απλό πάτωμα κατά μήκος του βυθού χρησιμοποιώντας αντικείμενο το πάτωμά σας και να σώσει .
Εικόνων 3
Δημιουργήστε το αντικείμενο walkingMan . Να είστε βέβαιος να καθορίσει το αντικείμενο walkingMan τόσο ως σταθερή και ορατή .
Η 4
Προσθέστε ένα συμβάν " πατήστε το πλήκτρο διαστήματος " . Η εκδήλωση θα χρησιμοποιήσει δύο δράσεις . Πρώτον, η "κίνηση σταθερής δράσης , " ρυθμιστεί σε ταχύτητα 1 , κατεύθυνση του δικαιώματος , καθώς και με τη σχετική κουτί ελέγχονται . Δεύτερον, να βρείτε την "εκτέλεση κώδικα " δράση κάτω από την καρτέλα Ελέγχου και σύρτε το μέσα στο " πατήστε το πλήκτρο διαστήματος " κατάλογο ενεργειών εκδήλωσης . Ένα μικρό επεξεργαστή κειμένου θα εμφανιστεί , και θα πρέπει να πληκτρολογήσετε τον κωδικό :
//Ρυθμίστε την ταχύτητα κίνησης για να 1.image_speed = 1
5
Προσθήκη " spacebar απελευθέρωση "εκδήλωση . Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει επίσης τα ίδια δύο δράσεις , με μερικές αλλαγές . Η σταθερή δράση κίνημα σε αυτή την περίπτωση , αντί για τη ρύθμιση της ταχύτητας στο 1 , θα οριστεί σε 0 , με αποτέλεσμα ο άνθρωπος να σταματήσει να κινείται . Αν κάνετε κλικ στο κουμπί "τρέχει" σε αυτό το σημείο , τότε θα πάρετε μια κινούμενη εικόνα ενός ανθρώπου που περπατάει προς τα εμπρός κάθε φορά που πατάτε το πλήκτρο διαστήματος και σταματά να περπατήσει στη θέση του κάθε φορά που θα το απελευθερώσει . Αυτό είναι πιθανώς δεν είναι ό, τι θέλετε . Θέλετε πιθανώς ο άνθρωπος σας για να σταθεί ακόμη και όταν δεν είναι το περπάτημα προς τα εμπρός , έτσι θα γράψω άλλη "εκτέλεση κώδικα" δράση για την επίτευξη αυτού του στόχου . Αυτή τη φορά , πληκτρολογήστε το εξής :
//Ρυθμίστε την ταχύτητα κίνησης για να 0image_speed = 0 //Ορίστε το κινούμενο σχέδιο στο 0 , έτσι ώστε ο άνθρωπος μας είναι βέβαιο ότι θα πρέπει να στέκεται και όχι στα μισά του δρόμου μέσα από ένα stepimage_index = 0
Η 6
Προσθέστε το αντικείμενο walkingMan στο δωμάτιο και κάντε κλικ στο κουμπί " play ".
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα