Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να σχεδιάσετε ένα διάγραμμα ροής της διαδικασίας

διαγράμματα ροής είναι περιγραφές των λογικών βημάτων που αφορούν την επίλυση ενός προβλήματος ή να απεικονίζει μια διαδικασία . Διευθυντές επιχειρήσεων , προγραμματιστές υπολογιστών , μηχανικοί και ειδικοί ποιοτικού ελέγχου χρησιμοποιούν όλα τα διαγράμματα ροής για να σπάσει μεγάλες διαδικασίες σε μικρότερα . Διαγράμματα ροής μπορούν να καταδείξουν τις εφαρμογές σχεδιασμού λογισμικού , διαδικασιών στον εργασιακό χώρο και τις λειτουργίες του προϊόντος . Διαγράμματα ροής μπορεί να γίνει σε χαρτί, χρησιμοποιώντας τυποποιημένα σύμβολα διαγράμματος ροής , όπως κύκλους , τετράγωνα και τα διαμάντια , ή μπορεί να δημιουργηθεί με το λογισμικό ειδικό αποτύπωση της ροής . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
χαρτιού , χωρίς φόδρα
Μολύβι
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Γράψτε τα βήματα της διαδικασίας που θέλετε να απεικονίσουν . Για παράδειγμα , σε μια διαδικασία εφαρμογής λογισμικού αριθμομηχανή , τα βήματα θα είναι : " . . . . . Χρήστης πιέζει ένα κουμπί για τον αριθμό χρήστη πιέζει ένα κουμπί υπολογισμό χρήστη πιέζει έναν άλλο αριθμό χρήστης πατήσει το κουμπί « ίσο » Υπολογιστής εμφανίζει απαντήσει "

2

Γράψτε τον τίτλο που περιγράφει τη διαδικασία σας στο πάνω μέρος της σελίδας για ένα νέο φύλλο χαρτιού . Περάστε κάτω από περίπου 1 ίντσα κάτω από τον τίτλο στην επάνω αριστερή γωνία της σελίδας και σχεδιάστε ένα επίμηκες κύκλο περίπου 1 έως 1,5 ίντσες πλάτος και όχι περισσότερο από 3/4-ίντσα ψηλά . Γράψτε "Έναρξη " στη μέση του επιμήκους κύκλο .
Εικόνων 3

Σχεδιάστε ένα βέλος προς τα κάτω και να κάνει ένα ορθογώνιο για να δείξει μια ενέργεια . Γράψτε μέσα στο ορθογώνιο , " Πατήστε ένα κουμπί Αριθμός . " Σχεδιάστε ένα άλλο βέλος προς τα κάτω .
Η

4 Τοποθετήστε ένα σχήμα διαμαντιού από την πλευρά του, οπότε το μυτερά αριστερή πλευρά είναι στην κορυφή και απλώνεται κατά μήκος από τα αριστερά προς τα δεξιά . Μέσα στο write διαμάντι , "Επιλέξτε προσθήκη ; " με ένα βέλος προς τα κάτω και ένα βέλος στα δεξιά του διαμαντιού . Γράψτε πάνω από το βέλος προς τα δεξιά η λέξη "Όχι "
5

Γράψτε τη λέξη «ναι» κατά μήκος του κάτω βέλος και , στη συνέχεια, ένα ορθογώνιο . Μέσα στο ορθογώνιο , γράψτε " Πατήστε ένα κουμπί Αριθμός . " Σχεδιάστε ένα άλλο προς τα κάτω βέλος κατεύθυνσης που οδηγεί σε ένα άλλο ορθογώνιο . Μέσα σε αυτό το ορθογώνιο , γράψτε " Εκτελέστε Υπολογισμός ".
Η 6

Σχεδιάστε ένα άλλο βέλος προς τα κάτω σε ένα άλλο ορθογώνιο που λέει "Εμφάνιση Απάντηση » στο εσωτερικό του , ολοκληρώνοντας τη διαδικασία προσθήκης . Πηγαίνετε πίσω μέχρι το "Όχι " γραμμή βέλος στα δεξιά του διαμαντιού και σχεδιάστε ένα άλλο διαμάντι σχήμα με τον ίδιο τρόπο όπως το πρώτο . Γράψτε μέσα σε αυτό , " Διαλέξτε ένα διαφορετικό Operator? "
Η 7

Ισοπαλία βέλη κατεύθυνσης σε ευθεία γραμμή μακριά από τα υπόλοιπα τρία σημεία του διαμαντιού . Ονομάστε το πάνω βέλος " αφαίρεση ", το βέλος προς τα δεξιά " Πολλαπλασιασμός " και στο κάτω μέρος ένα « τμήμα ». Συνεχίστε την κορυφή βέλος προς τα δεξιά σε μια γωνία 90 μοιρών , κάτω από μια άλλη οπτική γωνία 90 μοιρών και προς τα αριστερά ακόμα μια άλλη οπτική γωνία 90 μοιρών ως προς την επίτευξη του « Εκτελέστε Υπολογισμός " κουτί . Σχεδιάστε τις άλλες δύο γραμμές για την επίτευξη του " Εκτελέστε Υπολογισμός " κουτί .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα