Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να περάσει Πρότυπο Δομές σε συναρτήσεις στη C

Στη γλώσσα προγραμματισμού C + + , τα πρότυπα είναι ένας μηχανισμός για τη δημιουργία γενικής προγράμματα . Ένα γενικό πρόγραμμα είναι ένα που εκτελεί την ίδια λογική , ανεξαρτήτως του υποκείμενου τύπου δεδομένων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πρότυπα για να δημιουργήσουν γενικές δομές δεδομένων , και στη συνέχεια να δημιουργήσετε λειτουργίες πρότυπο που δέχονται αυτές τις δομές ως επιχειρήματα . Αυτό επιτρέπει τον κωδικό σας για να επαναχρησιμοποιηθούν για πολλούς διαφορετικούς σκοπούς , δεδομένου ότι είναι συμβατό με όλους τους τύπους δεδομένων . Ως εκ τούτου , τα πρότυπα δημιουργούν εξαιρετικά ευέλικτα προγράμματα . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
C + + ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης ( IDE ) , όπως Eclipse CDT
C + + Compiler , μια τέτοια GCC
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Τοποθετήστε το C + + IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν ανοίγει , επιλέξτε " File /New /Project" και επιλέξτε " C + + Project" για να δημιουργήσετε ένα νέο C + + project . Ένα κενό αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο τμήμα επεξεργασίας κειμένου του IDE 2

Εισαγωγή του " iostream « βιβλιοθήκη γράφοντας τα εξής δύο δηλώσεις στην κορυφή του αρχείου πηγαίου κώδικα : .

# include

χρησιμοποιώντας namespace std ?
εικόνων 3

Δημιουργήστε ένα struct πρότυπο με το όνομα " structName " τύπου T. Αυτός ο τύπος μπορεί να είναι οτιδήποτε , και ορίζεται αργότερα στο πρόγραμμα . Γράψτε τα εξής κάτω από τις δύο προηγούμενες δηλώσεις :

πρότυπο struct structName

{ T DATA0 ? } ?
Η 4

Δημιουργήστε μια λειτουργία προτύπου που αποδέχεται το πρότυπο struct " structName " ως επιχείρημα . Η λειτουργία αυτή θα εκτυπώσει τα δεδομένα που τηρούνται από το " structName . " Γράψτε τα εξής κάτω από το « structName " ορισμό :

πρότυπο άκυρη funct ( structName t )

{ cout < 5

Δημιουργήστε μια κύρια λειτουργία . Αυτό είναι όπου το πρόγραμμά σας θα ξεκινήσει . Γράψτε το ακολουθώντας τα παρακάτω ορισμό της συνάρτησης που έγιναν στο προηγούμενο βήμα :

int main ( ) {

}
Η 6

Δημιουργήστε μια " structName " χρησιμοποιώντας το " int " αριθμητικό τύπο δεδομένων . Γράψτε τα ακόλουθα μέσα στις αγκύλες του κύρια λειτουργία :

structName t ?
Η

7 Ρυθμίστε το " DATA0 " πεδίο για κάποιο αριθμό , όπως αυτό :

t.data0 = 5 ?
8

Καλέστε τη λειτουργία " funct " και να περάσει το struct πρότυπο με το γράψιμο αυτό κάτω από την προηγούμενη δήλωση:

funct ( t ) ?
Η 9

Εκτελέστε το πρόγραμμά σας πατώντας το πράσινο κουμπί αναπαραγωγής . Το πρόγραμμα εξάγει την τιμή " 5 " με τη χρήση της λειτουργίας πρότυπο και το πρότυπο struct .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα