Έναρξη Eclipse , πηγαίνετε στο " Αρχείο "και επιλέξτε" Νέο " για να ξεκινήσει το νέο οδηγό του έργου . Επιλέξτε " Android ", όπως το είδος του σχεδίου , εισάγετε " SMSMessaging " στο πλαίσιο Όνομα Έργου , επιλέξτε " Δημιουργία νέου έργου στο χώρο εργασίας , " enter " net.learn2develop.SMSMessaging ", όπως Πακέτο Όνομα , πληκτρολογήστε " SMS " ? ως ενέργεια Όνομα και « SMS App " ως όνομα εφαρμογής . Κάντε κλικ στο " Finish" για να δημιουργήσετε το έργο . 2
Κάντε διπλό κλικ στο αρχείο " AndroidManifest.xml " για να το επεξεργαστείτε . Προσθέστε δύο άδειες στο αρχείο προσαρτώντας αυτόν τον κώδικα μεταξύ του " Εφαρμογή > " και " " γραμμές :
<χρησιμοποιεί - άδεια android : name = " android.permission.SEND_SMS " > χρησιμοποιεί - άδεια > Οι άδειες επιτρέπουν στο χρήστη να επιλέξει αν θέλει να εγκαταστήσετε την εφαρμογή . Αναπτύξτε την κατηγορία " Res " , ανοίξτε το φάκελο " Διάταξη" και κάντε διπλό κλικ στο " main.xml " ? αρχείο για να το επεξεργαστείτε . Διαγράψτε οποιοδήποτε κωδικό που βλέπετε στο αρχείο και να προσθέσετε αυτόν τον κώδικα για να δημιουργήσει ένα περιβάλλον εργασίας χρήστη που επιτρέπει στο χρήστη να εισάγετε τον αριθμό τηλεφώνου και το κείμενο του μηνύματος : 4 Κάντε διπλό κλικ στο " SMS.java " αρχείο για να ανοίξετε και να το επεξεργαστείτε . Διαγράψτε οποιοδήποτε κωδικό που βλέπετε στο αρχείο και να προσθέσετε αυτόν τον κωδικό για να ελέγξετε αν ο αριθμός τηλεφώνου και το κείμενο του μηνύματος έχει εγγραφεί πριν από την αποστολή του μηνύματος : πακέτο net.learn2develop.SMSMessaging ? Android.app.Activity εισαγωγής ? Εισαγωγής android.app.PendingIntent ? android.content.Intent εισαγωγής ? android.os.Bundle εισαγωγής ? android.telephony.gsm.SmsManager εισαγωγής ? android.view.View εισαγωγής ? εισαγωγή android.widget.Button ? android.widget.EditText εισαγωγής ? εισαγωγή android.widget.Toast ? δημόσια τάξη SMS επεκτείνει δραστηριότητα { btnSendSMS Button ? EditText txtPhoneNo ? EditText txtMessage ? /** Καλείται όταν η δραστηριότητα δημιουργείται για πρώτη φορά . * /@ Overridepublic άκυρη onCreate ( savedInstanceState Bundle ) { super.onCreate ( savedInstanceState ) ? SetContentView ( R.layout.main ) ? BtnSendSMS = ( Button ) findViewById ( R.id.btnSendSMS ) ? TxtPhoneNo = ( EditText ) findViewById ( R. id.txtPhoneNo ) ? txtMessage = ( EditText ) findViewById ( R.id.txtMessage ) ? btnSendSMS.setOnClickListener ( νέα View.OnClickListener ( ) { δημόσια άκυρη onClick ( Δείτε v) { String phoneNo = txtPhoneNo.getText (). toString ( ) ? String μήνυμα txtMessage.getText = ( ) toString ()? . εάν ( phoneNo.length ( ) > 0 && message.length ( ) > 0 ) sendSMS ( phoneNo , μήνυμα ) ? . elseToast.makeText ( " . Παρακαλώ εισάγετε και τον αριθμό τηλεφώνου και το μήνυμα" getBaseContext ( ) , , Toast.LENGTH_SHORT ) show ( ) ? } } ) ? } } Δημιουργία νέα λειτουργία που στέλνει το μήνυμα σε άλλη συσκευή . Προσαρτήσετε αυτόν τον κώδικα στο αρχείο SMS.java να δημιουργήσουν τη λειτουργία : δημόσια τάξη SMS επεκτείνει Δραστηριότητα { private void sendSMS ( String PhoneNumber , το μήνυμα String ) { PendingIntent pi = PendingIntent.getActivity ( αυτό , 0 , νέα Intent ( αυτό , SMS.class ) , 0 ) ? SmsManager sms = SmsManager.getDefault ( ) ? sms.sendTextMessage ( PhoneNumber , null , το μήνυμα , pi , null ) ? } } 6 Πατήστε το κουμπί " ? F11 " κλειδί για τη σύνταξη , την κατασκευή και εκτελέστε την εφαρμογή . Θα εμφανιστεί μια ωραία διεπαφή χρήστη με δύο πεδία , ένα για τον αριθμό τηλεφώνου και το άλλο για το κείμενο , και ένα γκρι κουμπί " Αποστολή SMS" που είναι πλήρως λειτουργικό .
εικόνων 3
Η
5
Η
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα