1 Τοποθετήστε το C + + IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν ανοίγει , επιλέξτε " File /New /Project" και επιλέξτε " C + + Project" για να δημιουργήσετε ένα νέο C + + project . Ένα κενό αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο τμήμα επεξεργασίας κειμένου του IDE . 2
αναγνωρίσει μια κύρια λειτουργία γράφοντας την υπογραφή λειτουργίας που αναφέρονται παρακάτω . Η κύρια λειτουργία τους είναι το σημείο εκκίνησης για το πρόγραμμά σας . Όλα του πηγαίου κώδικα για το έργο πρέπει να πάει μέσα στις αγκύλες που ακολουθούν τη δήλωση της συνάρτησης .
Int main ( ) { }
εικόνων 3
Δημιουργήστε μια " για " βρόχο για να μετακινηθείτε πάνω από τις τιμές -10 έως +10 , έναν ακέραιο αριθμό σε μια στιγμή . Αυτό θα επιτρέψει σε σας για να δημιουργήσει έναν άξονα του γραφήματος , σε αυτή την περίπτωση το " y" ή κάθετη
άξονα
για . ( Int y = -10 ? Y <10 ? Y + + ) { }
4
Δημιουργήστε ένα άλλο " για " βρόχο για να δημιουργήσει το "x " ή οριζόντιο άξονα . Τοποθετήστε αυτό το " για " βρόχο μέσα σε παρένθεση στον προηγούμενο βρόγχο . Αυτό δημιουργεί μια ένθετη "για την" δομή βρόχου . Κάθε φορά που ο εσωτερικός βρόχος "for" ολοκληρώνει έναν πλήρη κύκλο, το εξωτερικό " για " προκαταβολές βρόχο μόνο μία επανάληψη . Αυτό σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα δισδιάστατο πλέγμα
για . ( Int x = -10 ? X <10 ? X + + ) { }
5
Γράψτε ένα " if" που ελέγχει τις τιμές των "x " και " y" τιμές . Εάν η τιμή του " χ" είναι μηδέν , και η τιμή του " γ" είναι τίποτα, αλλά μηδέν, τότε το πρόγραμμα τυπώνει μια κάθετη γραμμή . Αυτό σηματοδοτεί την κάθετη διαιρέτης που χωρίζει τα τεταρτημόρια . Το " if" μοιάζει με αυτό :
if (! ( X == 0 ) && ( y = 0 ) ) { cout <<"
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα