Ένα ερώτημα είναι το πιο γενικό αντικείμενο κοκκώδη σε ένα πρόγραμμα κουίζ . Σχεδιάστε μια δομή σε C ή ένα αντικείμενο σε C + + για να αποθηκεύσετε τις ιδιότητες για μια ερώτηση κουίζ . Ένα αντικείμενο ερώτημα θα έχει το κείμενο της ερώτησης , ένα « subjectID " δείχνει ένα αντικείμενο του τύπου «υποκείμενο », μια λίστα ή έναν πίνακα πολλαπλών κειμένων επιλογή, ένα « answerID " πεδίο για να αποθηκεύσετε την πραγματική απάντηση, αν ισχύει, σκοράρει πεδίο που λέει αυτό που ο χρήστης σκόραρε για το θέμα αυτό και " user_responseID " πεδίο για να αποθηκεύσετε την απάντηση του χρήστη . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις μεθόδους , όπως τον κατασκευαστή για την εκχώρηση μνήμης και συμπληρώστε προεπιλεγμένες τιμές και Qn_SetQuestion ( ) μέθοδος για να συμπληρώσετε τα στοιχεία των δεδομένων αντικειμένου με μια ερώτηση από τη βάση δεδομένων . Χρησιμοποιήστε ένα Qn_AcceptResponse ( ) μέθοδος για να σώσει την είσοδο του χρήστη και Qn_EvaluateResponse ( ) μέθοδο για να ρυθμίσετε το σκορ για αυτό το θέμα question.The αντικείμενο χρησιμοποιεί σταθερές , όπως MAX_QUESTION_LEN , MAX_CHOICE_LEN , MAX_CHOICES και αρκετές τύπο δεδομένων definitions.Following είναι ένα παράδειγμα του ορισμού της κατηγορίας Ερώτηση για το αντικείμενο :
τάξη Ερώτηση { private: IDTYPE subjectID ? char qn_text [ MAX_QUESTION_LEN ] ? char επιλογές [ MAX_CHOICES ] [ MAX_CHOICE_LEN ] ? CHOICETYPE answerID ? //enum { 1 , 2 , 3 , 4 , 5 } CHOICETYPE user_responseID ? unsigned int qn_score ? //Συνήθως είναι 1 ή 0 , αλλά σταθμισμένων βαθμολογιών μπορεί να κατέχει
//Μέθοδοι Ερώτηση classpublic Ερώτηση * Ερώτηση ( ) ? . //constructorpublic unsigned int ~ των ερωτήσεων (ερωτήσεις * pQn ) ? //destructorpublic STATUS Qn_SetQuestion ( Ερώτηση * pQn ) ? δημόσια Qn_AcceptResponse STATUS ( Ερώτηση * pQn ) ? δημόσια Qn_EvaluateResponse STATUS ( Ερώτηση * pQn ) ?
//Επέκταση της λειτουργικότητας τάξη εδώ ...
} //τέλος του ορισμού Ερώτηση κατηγορίας
εικόνων Το αντικείμενο Quiz
Η
Στην απλούστερη μορφή του , ένα αντικείμενο κουίζ θα πρέπει να έχουν μια περιγραφή δοκιμών, αντικειμενική , οδηγίες , κατάλογος των ερωτήσεων που επιλέγονται από τη βάση δεδομένων τράπεζα ερώτηση , την τρέχουσα ή συνολικό σκορ τελευταία υποψηφίου κατά περίπτωση , και μια περιγραφική συμπέρασμα ή σχόλια . Αρμοδιότητες του αντικειμένου κουίζ και την ενότητα είναι για να εμφανίσετε τις οδηγίες και τους στόχους της δοκιμής , ερωτήσεις απεικόνιση στην οθόνη , αφήστε το αντικείμενο ερώτησης θα σεβαστεί την απάντησή του χρήστη και μια βαθμολογία , υπολογίζει τη συνολική βαθμολογία , όπως η δοκιμή συνεχίζεται , και να παρέχει την τελική απάντηση της ενθάρρυνσης , σχόλια , τα αποτελέσματα και τυχόν άλλες σχετικές πληροφορίες .
Η υπηρεσία καθαριότητας
Η
μπορεί να θέλετε να σχεδιάσετε μια κατηγορία αντικειμένου δοκιμής εκτός από την κατηγορία Quiz . Μια δοκιμή είναι ένα παράδειγμα μια προσχεδιασμένη κουίζ , που λαμβάνονται από έναν αριθμό υποψηφίων . Το αντικείμενο δοκιμής επεξεργάζεται τις υποψήφιες σκορ . Πρόσθεσε μεθόδους διαχείρισης, όπως μια πίτα ή bar - διάγραμμα δημιουργός να παρουσιάζει στατιστικά αποτέλεσμα της δοκιμής από την περιφέρεια, κράτος, πόλη , νομό ή έτος . Μια μέθοδος για την αποστολή ειδοποιήσεων σχετικά με τις αλλαγές στις πολιτικές της δοκιμής , τα πρότυπα και τα καταλύματα είναι επίσης χρήσιμη .
Εικόνων Περαιτέρω Βελτιώσεις
Η
Μπορείτε να παρατείνει την εφαρμογή . Προσθέστε κατηγορίες και υποκατηγορίες θεματικών περιοχών . Προσθέστε ενότητες και υποενότητες με κουίζ . Παρέχει πολλά πρότυπα κουίζ . Grow δοκιμαστική βάση δεδομένων σας . Αυτές οι βελτιώσεις είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για τυποποιημένες ή άλλα ακαδημαϊκά τεστ .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα