περισσότερα προγράμματα υπολογιστών χρησιμοποιούν κάποιο είδος των δεδομένων . Για παράδειγμα, μια εφαρμογή για την αποθήκευση και την πρόσβαση στα αρχεία του προσωπικού για έναν οργανισμό πρέπει να διαμορφώσει τα δεδομένα μέσα σε αυτά τα αρχεία . Το μοντέλο αυτό πρέπει να επιτρέπει στον κώδικα της εφαρμογής για να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα με έναν οργανωμένο τρόπο . Όταν ένα πρόγραμμα υπολογιστή χρησιμοποιεί δεδομένα, χρειάζεται την ικανότητα να προσθέσουν νέα δεδομένα , να αλλάξει τα υπάρχοντα στοιχεία δεδομένων και την αναζήτηση για συγκεκριμένα στοιχεία από την αναζήτηση των δεδομένων . Μια αποθηκεύει δεδομένα πίνακα σε μια γραμμική δομή , όπου κάθε στοιχείο έχει πρόσβαση με τη χρήση του δείκτη , η οποία είναι συχνά ένας ακέραιος αριθμός που αντιπροσωπεύει τη θέση στην οργανωτική δομή ως σύνολο εικόνων
μεταβλητές
Η <. γλώσσες p > Προγραμματισμός παρέχουν τη δυνατότητα να αποθηκεύουν μεμονωμένα κομμάτια των δεδομένων ως μεταβλητές . Σε ορισμένες γλώσσες , όπως η Java , οι μεταβλητές πρέπει να δηλώνονται ως ένα συγκεκριμένο είδος , για παράδειγμα συμβολοσειράς κειμένου ή ακέραιος , όπως στα ακόλουθα παραδείγματα :
String myWords = " γεια εκεί » ? Int myNum = 3 ?
σε πολλές άλλες γλώσσες , οι μεταβλητές μπορούν να αποθηκεύσουν τιμές οποιουδήποτε τύπου , όπως στο ακόλουθο παράδειγμα PHP :
$ my_value = " μήλο" ?
Μια σειρά στην ένα πρόγραμμα είναι μια σειρά τιμών , έτσι ώστε το στοιχείο σε κάθε θέση της συστοιχίας είναι παρόμοια με μια μονή μεταβλητή . Τα προγράμματα μπορούν να πραγματοποιούν τις ίδιες διαδικασίες για τα στοιχεία ενός πίνακα , όπως σε μεταβλητές .
Η Array Δημιουργία
Η
Όταν ένα πρόγραμμα δημιουργεί μια σειρά , θα συνήθως υποδηλώνει ορισμένες πτυχές της συστοιχίας , η οποία με τη σειρά παριστάνεται ως μεταβλητή εντός της εφαρμογής. Το ακόλουθο δείγμα κώδικα Java υποδεικνύει τη δημιουργία ενός πίνακα για να αποθηκεύσετε έναν ορισμένο αριθμό ακέραιες τιμές :
int [ ] myNums = new int [ 6] ?
Αυτός ο πίνακας μπορεί να κρατήσει έξι τιμών του τύπου integer . Όταν αυτή η γραμμή κώδικα έχει εκτελεστεί , το πρόγραμμα έχει μια κενή δομή πίνακα, αλλά δεν τιμές αποθηκεύονται σε οποιαδήποτε από τις θέσεις στοιχείων ακόμα .
Εικόνων Element Instantiation
Η
Προγράμματα να εισαγάγετε και να μεταβάλλει τις τιμές σε συγκεκριμένες θέσεις του πίνακα. Το ακόλουθο δείγμα κώδικα Java καταδεικνύει τον καθορισμό του στοιχείου στην πρώτη θέση εντός του πίνακα ακεραίων , η οποία αντιπροσωπεύεται από το δείκτη μηδέν :
myNums [ 0 ] = 5 ?
Ο κωδικός αυτός αναφέρεται στην στοιχείο χρησιμοποιώντας το όνομα του πίνακα και τη θέση , στη συνέχεια, αποδίδει την αξία του. Εάν το στοιχείο είχε ήδη μια τιμή που είναι αποθηκευμένη στη θέση αυτή , η αξία θα πρέπει να αντικατασταθεί από το νέο.
Εικόνων Array πρόσβαση
Η
Προγράμματα μερικές φορές χρειάζεται να έχουν πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία σε μια σειρά , και όχι απλώς την πρόσβαση σε μεμονωμένα στοιχεία με τις τιμές του δείκτη τους . Για να μετακινηθείτε μέσα από τα στοιχεία σε μια σειρά , τα προγράμματα χρησιμοποιούν συχνά τις δομές βρόχου . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα Java καταδεικνύει τη χρήση ενός βρόχος "for" για την έξοδο κάθε στοιχείο σε μια σειρά :
για ( int i = 0 ? I Αυτός ο κώδικας εκτελεί μία φορά για κάθε θέση array , γράφοντας την αξία σε αυτή τη θέση κάθε φορά
Η
εικόνων .
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα