1 Τοποθετήστε τα κάτω από ότι το περιβάλλον θα πρέπει να χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης :
τηλέφωνα BE SDK
Eclipse
C /C + + Εργαλεία Ανάπτυξης για Eclipse
κυττάρων IDE 2
Δημιουργήστε το έργο PPU . Αυτό γίνεται με τη χρήση Eclipse C /C + + Προοπτική από την έναρξη ενός νέου έργου και τη δημιουργία του αρχείου προέλευσης που θα αποτελέσουν τα δομικά στοιχεία του έργου .
Εικόνων 3
Δημιουργήστε το έργο SPU και προσθέστε το ενσωματωμένο μονάδας SPU . Αυτό γίνεται με την παραπομπή του σχεδίου που δημιουργήθηκε νωρίτερα και την οικοδόμηση ένα εκτελέσιμο για αυτό. Διαχειριστείτε και να ρυθμίσετε τις βιβλιοθήκες κατάλληλα όπως φαίνεται παρακάτω (βλ. Βιβλιογραφία) .
Η 4
Δημιουργήστε το αρχείο προέλευσης PPU και να επεξεργαστείτε το αρχείο πηγαίου κώδικα , όπως φαίνεται παρακάτω (βλ. Βιβλιογραφία) .
5
Δημιουργία και αρχίστε ένα κινητό περιβάλλον χρησιμοποιώντας το "Local Simulator Κύτταρο» . Με αυτό το επίπεδο , θα έχουν ρυθμιστεί σωστά το σύνολο του έργου πριν από τη δοκιμή της λειτουργικότητας του.
Η 6
Ορίστε τις διάφορες ρυθμίσεις προσομοιωτή όπως τα debug σημεία διακοπής , να χτίσουν διαμορφώσεις και να καθορίσετε τα επιχειρήματα της γραμμής εντολών που θα εκτελεστεί .
Η 7
Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία δημιουργίας προφίλ για να ρυθμίσετε τη λειτουργία Pipeline και να εκτελέσετε τη διαμόρφωση εκτόξευσης τηλέφωνο για να καταγράψει και να δείτε τα αποτελέσματα των αποδόσεων.
8
Χρησιμοποιήστε τα αποτελέσματα της εξόδου για να βελτιστοποιήσει τα μέρη του κώδικα που δεν λειτουργούν όπως αναμένεται.
Η 9
Χρησιμοποιήστε άλλα εργαλεία, όπως την κονσόλα TCL , όπως το περιβάλλον τηλέφωνα IDE Eclipse και προτιμήσεις για να έχουν μια βαθύτερη εικόνα του κώδικα , προσομοιώσεις και πώς να βελτιστοποιήσετε συγκεκριμένα τμήματα του κώδικα ακόμη περισσότερο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα