δοκιμή ράγκμπι περιλαμβάνει διάφορους ρόλους , οι οποίοι είναι οι θέσεις που οι προγραμματιστές πρέπει να συμπληρώσετε τη διάρκεια της διαδικασίας ράγκμπι . Οι αρχικοί ρόλοι είναι : "κύριο συνωστισμός », που ενεργεί ως διαχειριστής του έργου ? " Ιδιοκτήτης του προϊόντος , " ποιος είναι ο σύνδεσμος για την επιχείρηση που θα χρησιμοποιήσει το λογισμικό ? Και το "Team ", που εκτελεί τη δοκιμή , ανάλυση και καταγραφή των αποτελέσματα. Άλλοι ρόλοι περιλαμβάνουν τα ενδιαφερόμενα μέρη ( πελάτες) και εκτός των διαχειριστών .
Εικόνων έναρξη της διαδικασίας
Η
Η διαδικασία δοκιμής ράγκμπι αρχίζει με ένα σπριντ . Ένα σπριντ είναι δύο έως τεσσάρων εβδομάδων κατά την οποία οι προγραμματιστές δοκιμή του λογισμικού από μια καθυστέρηση του προϊόντος . Μια καθυστέρηση του προϊόντος αποτελείται από ένα δείγμα του λογισμικού που πρέπει να αναλυθεί ως προς τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του πελάτη . Ο ιδιοκτήτης του προϊόντος καθορίζει την καθυστέρηση του προϊόντος και το στέλνει στην ομάδα για τη δοκιμή .
Η δοκιμή του λογισμικού
Η
Η ομάδα δοκιμάζει το λογισμικό κατά τη διάρκεια του σπριντ . Η ομάδα δεν επιτρέπεται να αλλάξει τις απαιτήσεις των πελατών κατά τη διάρκεια των καθυστερήσεων σπριντ . Η ομάδα και ο ιδιοκτήτης του προϊόντος έχουν καθημερινές συναντήσεις κατά τη διάρκεια του σπριντ . Ο πλοίαρχος ράγκμπι εποπτεύει αυτές τις συναντήσεις . Οι συναντήσεις μπορεί να λάβει μία από τις δύο μορφές : σπριντ συνεδριάσεις σχεδιασμού (όπου τα στοιχεία χωρίζονται μεταξύ της ομάδας ) και ένα σπριντ αναδρομική συνεδρία ( όπου οι πρακτικές αξιολόγηση και οι ιδέες που προτάθηκαν ) . Οι προγραμματιστές θεωρούν επίσης νέα αιτήματα των πελατών κατά τη διάρκεια αυτών των συναντήσεων .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα