λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Εταιρείες Ανάπτυξης Λογισμικού

iPhone UIPicker Μέθοδοι

Η Apple καθιστά εύκολο για σας να αναπτύξουν εφαρμογές για το iPhone . Το κιτ ανάπτυξης λογισμικού ( SDK ) επιτρέπει να αναπτύξουν εφαρμογές και να ανεβάσετε τους στο κατάστημα της Apple . Μπορείτε στη συνέχεια να πάρει το 70 τοις εκατό της αξίας όταν κάποιος κατεβάζει app σας . Πρόκειται για ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο ? Apple δεν χρειάζεται να προσλάβει προγραμματιστές και προγραμματιστές εργάζονται για τις δικές τους ιδέες με το δικό τους ρυθμό . Το SDK
Η

Το SDK αποτελείται από ορισμένα γενικά πλαίσια για τις εφαρμογές και μια συλλογή από τα «αντικείμενα ». Αυτά τα αντικείμενα είναι τα πακέτα κώδικα που περιέχουν συγκεκριμένες οδηγίες για το τι πρέπει να κάνουν σε ορισμένες περιπτώσεις . Οι οδηγίες που ονομάζονται « μεθόδους», και ο κύριος του έργου θα πρέπει να πούμε ποιες είναι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται , όταν χρησιμοποιούνται , και τι να κάνουν όταν χρησιμοποιούνται . Μια από τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες αντικειμένων είναι UIPicker . Το UI σημαίνει διεπαφή χρήστη ? Οι μέθοδοι στο UIPicker είναι δηλώσεις που μοιάζει με αυτό : { IF κάποια ενέργεια από τον χρήστη } ανιχνεύεται , DO { κάτι συγκεκριμένο σε ένα άλλο αντικείμενο }
εικόνων Taping και τσίμπημα .
Η

Μερικά από τα πράγματα που ένας χρήστης μπορεί να κάνει με ένα iPhone app είναι να αξιοποιήσει ένα κουμπί - με ένα ή δύο δάχτυλα - ή έχουν τεθεί δύο δάχτυλα προς τα κάτω και στη συνέχεια πιάστε μαζί . Τυπικά , πατώντας ένα κουμπί προκαλεί μια νέα οθόνη που εμφανίζεται ( η νέα οθόνη ελέγχεται από ένα άλλο αντικείμενο ) . Το τσίμπημα γίνεται συνήθως σε μια εικόνα ή ένα χάρτη και αυτό σημαίνει ότι για σμίκρυνση της εικόνας . Κάνοντας δύο δάχτυλα προς τα κάτω και στη συνέχεια τη διάδοση τους , εκτός έχει το αντίθετο αποτέλεσμα . Όλες αυτές οι απαντήσεις στο χρήστη αγγίζοντας την οθόνη περιγράφονται στις μεθόδους της UIPicker . Ποτέ δεν χρησιμοποιούν όλες τις μεθόδους σε οποιαδήποτε κατάσταση , αλλά οι μέθοδοι που χρησιμοποιείτε πρέπει να περιγράφεται στο UIPicker .
Η
Άλλα UIPicker Μέθοδοι
Η

συρόμενη ένα δάχτυλο κατά μήκος μιας εικόνας είναι επίσης μια μέθοδος UIPicker και υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να ολισθαίνει (το καθένα είναι μια διαφορετική μέθοδο ) . Μερικά από τα κύρια χειριστήρια ( όπως power off και ξεκλειδώματος ) είναι ρυθμιστικά - κάθετες ή οριζόντιες λωρίδες με επεξηγηματικές ετικέτες . Σύρετε το δάχτυλό σας κατά μήκος αυτών των λωρίδων ενεργοποιεί μία από τις μεθόδους UIPicker , προκαλώντας οποιαδήποτε δράση περιγράφεται ο κύριος του έργου . Ορισμένα στοιχεία ελέγχου (όπως το χρονόμετρο ) είναι εικόνες των τροχών με αριθμούς , και διαφάνειες που χρησιμοποιούνται για την περιστροφή των τροχών στις επιθυμητές θέσεις. Μέθοδος UI ανιχνεύει όχι μόνο την κατεύθυνση της διαφάνειας , αλλά και ανιχνεύει την ταχύτητα της διαφάνειας , ώστε να μπορείτε να περιστρέψετε το εικονικό τροχό αργά ή γρήγορα .
Εικόνων Μεταφόρτωση το App
Η

να αναπτύξει ένα iPhone app , να αντιγράψετε ένα από τα πλαίσια του προγράμματος σε ένα νέο φάκελο . Στη συνέχεια να εξετάσουμε όλα τα αντικείμενα που θα χρησιμοποιήσετε . Αλλάξει τις μεθόδους ( και άλλες παραμέτρους ) για τις σχετικές αντικείμενα. Για παράδειγμα , θα πρέπει να περιγράφει όλες τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών ( τα δάχτυλα αγγίζοντας την οθόνη ) στο αντικείμενο UIPicker , και θα περιγράφει τι πρέπει να κάνει για κάθε συγκινητικό «γεγονός» στις μεθόδους UIPicker . Σε άλλα αντικείμενα ο χρήστης περιγράφει πώς οθόνες εμφανίζονται και τι μοιάζουν . Όταν όλες οι αλλαγές που έγιναν σε όλα τα αντικείμενα , το τελικό app έχει δοκιμαστεί και στη συνέχεια αποστέλλεται στο κατάστημα της Apple .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα