Η διαδικασία ξεδιπλώσει ένα νέο σύστημα διαχείρισης IT αρχίζει με την ανάλυση του υφιστάμενου συστήματος . Οι προγραμματιστές πρέπει να αξιολογεί τρεις ομάδες κριτηρίων : Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες του υφιστάμενου συστήματος ; Ποιες είναι οι τρέχουσες και προβλεπόμενες ανάγκες της οργάνωσης , και τι χρειάζεται για το νέο πακέτο ITSM να κάνετε γι 'αυτούς ; Τέλος , οι προγραμματιστές IT λύση πρέπει να καθορίσει αν η υπάρχουσα τεχνολογία , hardware και software , μπορεί να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των αναγκών και των απαιτήσεων ; Αυτά τα σύνολα των μεταβλητών που καθορίζουν τη διαδικασία της ανάπτυξης κάθε νέας λύσης ITSM .
Εικόνων Σχεδιασμός
Η
Η φάση του σχεδιασμού του κύκλου ζωής χρησιμοποιεί τις πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν κατά την πρώτη φάση, και αναπτύσσει μια νέα λύση ITSM . Οι σχεδιαστές λαμβάνουν υπόψη επεκτασιμότητα , και αν η επιχείρηση θα επωφεληθεί από ένα από το ράφι λύση , ή εάν απαιτείται μια προσαρμοσμένη εφαρμογή . Κατά το σχεδιασμό των προσαρμοσμένων εφαρμογών , το τελικό προϊόν πρέπει να είναι σε θέση να επικοινωνούν με τις υπάρχουσες εφαρμογές , ή την αποτελεσματικότητά της θα είναι περιορισμένη και γρήγορα ξεπερασμένη .
Η κατάρτιση και υλοποίηση
Η
Κατάρτιση και εφαρμογή φάσεις παρουσιάσει τις πιο δύσκολες δοκιμασίες για ITSM προγραμματιστές , οι προγραμματιστές του συστήματος πληροφορικής που χρησιμοποιούνται για την εργασία με τον προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και την τεχνολογία . Ωστόσο, είναι η πτυχή της ανθρώπινης διεπαφής σε κάθε σύστημα λογισμικού που καθορίζει τη συνολική επιτυχία της αποτυχίας του έργου . Το προσωπικό πρέπει να υποστηριχθούν, καθώς η μετάβαση από το γνωστό στο άγνωστο , και όπως μαθαίνουν τα πλεονεκτήματα και τους περιορισμούς του νέου συστήματος . Η αποτυχία να υποστηρίξει σωστά και να εκπαιδεύσει τους χρήστες κατά τη διάρκεια αυτών των φάσεων οδηγεί σε αυξημένη απογοήτευση του πελάτη και μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη φήμη των προγραμματιστών ITSM » και στέκεται στην αγορά .
Εικόνων Δοκιμές
Η
ο κύκλος ζωής μιας ανάπτυξης ITSM συχνά παίρνει χρόνια , και όχι μήνες , μεταξύ της αρχικής ανάπτυξης και υλοποίησης. Κατά συνέπεια , το περιβάλλον της αγοράς μπορεί να έχουν αλλάξει κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ανάπτυξης ή νέα τεχνολογία ή υλικό θα είναι διαθέσιμο . Ως εκ τούτου, μια φορά το νέο σύστημα είναι σε ισχύ , οι προγραμματιστές θα πρέπει να ελέγχουν την εργασία τους και να καθορίσουν εάν πληροί τους αναπτυξιακούς στόχους , και αν μπορεί να βελτιωθεί .
Εικόνων Αξιολόγηση
Η
η αξιολόγηση περιλαμβάνει να πάρει την ανατροφοδότηση από τους πελάτες σχετικά με τη λειτουργία του συστήματος . Μήπως το σύστημα πληροί όλες τις μετρήσεις; Είναι εύκολο στη χρήση ; Υπάρχουν αδυναμίες που είτε δεν είχαν προβλεφθεί ή να χάσει στον κύκλο ανάπτυξης εκεί; Δοκιμές και αξιολόγηση οδηγεί πίσω στην αρχή του κύκλου , και σε αναβαθμίσεις λογισμικού , ή τελικά αντικατάσταση .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα