Δημιουργήστε μια ομάδα δοκιμής . Η ομάδα της δοκιμής θα πρέπει να περιλαμβάνει όχι μόνο τα άτομα που βοήθησαν στην ανάπτυξη του λογισμικού , αλλά και κάποιος που είναι ένας τυπικός χρήστης . Ο χρήστης θα καταλάβει την απαραίτητη λειτουργικότητα του λογισμικού , ενώ οι εκπρόσωποι για τεχνικά θέματα θα είναι σε θέση να εντοπίσει τα προβλήματα με τον κώδικα . 2
Εξερευνήστε τους στόχους του προγράμματος δοκιμών . Δημιουργήστε ένα έγγραφο που περιγράφει όλα τα σενάρια και τις λειτουργίες που το σχέδιο δοκιμών πρέπει να αντιμετωπίσει . Συμπεριλάβετε λειτουργικότητα για τον χρήστη , τεχνική λειτουργικότητα και η διασύνδεση με άλλα προγράμματα .
Εικόνων 3
Γράψτε ένα σενάριο δοκιμής . Το σενάριο θα περιλαμβάνει όλες τις διάφορες εργασίες που η ομάδα ελέγχου θα εκτελέσει να δοκιμάσει το λογισμικό . Συμπεριλάβετε τα δεδομένα που θα εισαχθούν στο λογισμικό κατά τη διάρκεια της δοκιμής . Χειρόγραφα δοκιμής θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν λεπτομερή και θα πρέπει να ακολουθήσουν τη φυσική ροή της λειτουργικής διαδικασίας για να δοκιμάσει ένα ρεαλιστικό σενάριο .
Η 4
Δώστε μια περιοχή στο σενάριο δοκιμής για τον δοκιμαστή να κρατάει σημειώσεις για το λειτουργικότητα του λογισμικού και τον εντοπισμό προβλημάτων.
5
Εκχώρηση δοκιμαστές για κάθε εργασία του σεναρίου δοκιμής . Καθορίστε και τις ημερομηνίες ολοκλήρωσης έγγραφο για κάθε εργασία . Να επανεξετάσει το σχέδιο με όλα τα έγκλειστα μέρη να επικοινωνούν στόχους του σχεδίου δοκιμής και την ημερομηνία ολοκλήρωσης .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα