1 Αρχίστε την ανάπτυξη της ιστορίας για το παιχνίδι σας . Το κακό είναι το πιο σημαντικό χαρακτήρα στο παιχνίδι . Μια καλή κακοποιός προσκαλεί τους παίκτες να αμφισβητήσει και να τον νικήσει . Διαβάστε ηρωική φαντασία και αναλύει τα κίνητρα του κάθε κακοποιού . Ο κακοποιός μπορεί να είναι τραγικές , αδίστακτος, κωμικό ή αντιήρωα . 2
Σχεδιασμός και καθορίζουν τον ήρωα σας . Δώστε του μια λεπτομερή προέλευσης . Απάντηση γιατί γίνεται ήρωας και ποια είναι η καθοριστική στιγμή του . Επιλέξτε που θα είναι σύμμαχοί του στο παιχνίδι . Γράψτε μια σύντομη περιγραφή για κάθε μία από αυτές . Διατηρήστε ελάσσονα σύγκρουση μεταξύ τους ήρωες και τους συμμάχους του . Σε καλά παιχνίδια , ακόμα και ήρωες έχουν χωριστές ατζέντες.
Εικόνων 3
κριτική FPS πακέτα διαθέσιμα για τα μοντέλα παιχνίδι παιχνίδι και ιδέες . Σχεδιάστε τους κύριους χαρακτήρες . Γράψτε την ιστορία του παιχνιδιού και να δημιουργήσει ένα storyboard για κάθε επίπεδο του παιχνιδιού . Συμπεριλάβετε τα φώτα , παζλ , τα δωμάτια , τις παγίδες και τους εχθρούς . Αγορά επιπλέον πακέτων μοντέλο για το παιχνίδι σας .
Η 4
Μεταφράστε το πρώτο επίπεδο σε FPS Creator . Κάντε κλικ στην επιλογή " Προσθήκη νέου Προκάτ " στο Library Window . Επιλέξτε ένα αντικείμενο και σύρετε με το κύριο παράθυρο σχεδίασης , και στη συνέχεια προσθέστε σε όλα τα δωμάτια για το επίπεδο σας .
5
Κάντε κλικ στο " Μαρκαδόροι " καρτέλα , στο κάτω μέρος του παραθύρου Βιβλιοθήκης . Επιλέξτε το " Player Start" πράσινο βέλος . Το πλήκτρο " R" περιστρέφει το βέλος . Αριστερό κλικ για να τοποθετήσετε το εικονίδιο στο επίπεδο του παιχνιδιού .
Η
6 Επιλέξτε το " Game Test" από το μενού του μπαρ εργαλείο . Drag and drop δωμάτιο αντικείμενα στο επίπεδο του παιχνιδιού . Προσθήκη εχθρούς και όπλα με το επίπεδο του παιχνιδιού , κάνοντας κλικ στο " οντότητες " καρτέλα . Συνεχίστε περιοδικά τον έλεγχο του παιχνιδιού . Σχεδιαστές του παιχνιδιού θα βρείτε σφάλματα στο πρόγραμμα χρησιμοποιώντας αυτή την τεχνική .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα