1 Χρησιμοποιήστε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου ή στυλό και χαρτί για να γράψει ψευδοκώδικα για να σχεδιάσουν πώς το παιχνίδι σας θα λειτουργήσει και να αλληλεπιδρούν με τον παίκτη ( ες ) για παράδειγμα : Αν (ο παίκτης κάνει κλικ box ) { Box ελέγχει άλλες θέσεις γύρω από αυτό για ένα match.If ( Box βρίσκει ένα ίδιο αγώνα χρώματος ) { εκρήγνυται Box} Αν ( Box δεν βρει έναν αγώνα ) { Play αρνητική ήχο } }
2
Σχεδιάστε τα διάφορα αντικείμενα ( γραφικά , χαρακτήρες , φόντο , κλπ. ), για το παιχνίδι σας . Αν χρησιμοποιείτε το Adobe Flash μπορείτε να σχεδιάσετε το δικαίωμα σε Flash , ή να χρησιμοποιήσετε ένα εξωτερικό πρόγραμμα όπως το Photoshop για να δημιουργήσετε τα αρχεία και να τα εισαγάγουν σε Flash .
Αν και αισθητική δεν είναι τόσο σημαντική για την επιτυχία ενός παιχνιδιού όπως το πραγματικό playability και την ιστορία πίσω από το παιχνίδι ( αν υπάρχουν ) , μπορούν να εξακολουθούν να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα σε ένα επιτυχημένο παιχνίδι και μια αποτυχημένη ένα . Επίσης , δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε φίλτρα όπως εφέ λάμψη φειδώ .
Εικόνων 3
Αντιστοιχίστε κάθε διαδραστικό αντικείμενο ένα μοναδικό όνομα που θα χρησιμοποιηθεί στον κώδικα προγραμματισμού . Χρησιμοποιήστε καμήλα περίπτωση κατά την ονομασία , αρχίζοντας με το πρώτο γράμμα πεζό , συμπεριλαμβανομένων χωρίς κενά , και κάθε νέα λέξη που αρχίζει με κεφαλαίο γράμμα . Παραδείγματα μπορεί να είναι " playerRed " ή " playerBlue " ή " teamSpaceship . "
Μπορεί να σας βοηθήσει να απαριθμήσει όλα τα ονόματα για τα αντικείμενα σας σε ένα κομμάτι χαρτί , ώστε να μπορείτε να τους κρατήσει ευθεία και εύκολη αναφορά .
Η 4
Χρησιμοποιήστε object-oriented προγραμματισμό για να επιτρέψει τα αντικείμενά σας να αλληλεπιδρούν και να εκχωρήσετε λογικές συνέπειες για την εν λόγω αλληλεπίδραση . Για παράδειγμα , αν θέλετε ένα διαστημόπλοιο να εκραγεί αν έτρεξε σε ένα μετεωρίτη και να κοστίζουν μια ζωή , ψευδο-κώδικα σας θα μοιάζει κάπως έτσι :
Αν ( teamSpaceShip ) x == ( αστεροειδή . ) x , τότε το { teamSpaceship ( εκραγεί ) } λειτουργία ( εκραγεί ) { αντικαταστήσει teampSpaceship γραφικό με εκρήξεις γραφικών ? τέλος τρέχουσες δραστηριότητες ? PlayerLivesRemaining - = 1 } ? . Εάν ( playerLIvesRemaining ) == 0 , τότε το { GAMEOVER ( ) } }
5
Debug το παιχνίδι με τη δοκιμή για να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί .
εικόνων Προστατέψτε και να δημοσιεύσει το παιχνίδι σας
Η 6
Μόλις το παιχνίδι έχει δοκιμαστεί με επιτυχία πολλές φορές από πολλούς παίκτες και είναι bug-free , μπορεί να θέλετε να υποβάλετε αίτηση για μια επίσημη πνευματικής ιδιοκτησίας.
Η
7 Αποθηκεύστε το παιχνίδι στην κατάλληλη μορφή για την υποβολή στο Web . Αν δημιουργήθηκε το Adobe Flash , για παράδειγμα , θα θέλετε να εξάγετε το αρχείο ως αρχείο . Swf
8
Υποβάλετε το παιχνίδι σε μία από τις πολλές δωρεάν online ιστοσελίδες τυχερών παιχνιδιών , όπως kongregate.com , ή να δημοσιεύσετε τη δική σας ιστοσελίδα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα