Κατεβάστε ένα κατάλληλο έλεγχο XNA τρίτους GUI που από ένα δωρεάν ή επί πληρωμή βιβλιοθήκη που διατίθενται online . 2
Ανοίξτε το παιχνίδι ότι θα πρέπει να περιέχει ένα GUI στο Visual Studio .
εικόνων 3
κάντε δεξί κλικ στο μενού αναφορές , κάντε κλικ στην επιλογή " Προσθήκη αναφορές" και να περιηγηθείτε στα στοιχεία τρίτου μέρους GUI που κατεβάσατε . Κάντε κλικ στο " OK " για να ανεβάσετε τον κώδικα .
Η 4
Αναφορά στη βιβλιοθήκη κατηγορίας GUI τοποθετώντας το αρχείο διαδρομή στην κορυφή του κάθε αρχείο κώδικα που πρέπει να έχουν πρόσβαση στο GUI . Συμπεριλάβετε την ακόλουθη γραμμή κώδικα στο επάνω μέρος του αρχείου : . " Χρησιμοποιώντας GUILibrary.Library.Controls ? , " Ή να περιλαμβάνει κώδικα που αναφέρεται σε κατάλληλα τη βιβλιοθήκη κατηγορίας που έχετε κατεβάσει
εικόνων Πρόγραμμα της GUI
5
Λίστα κάθε λειτουργία που το GUI πρέπει να εκτελέσει . Δημιουργήστε ένα εικονίδιο για κάθε λειτουργία και να το αποθηκεύσετε σε ένα αρχείο εικόνας .
Η 6
Προσθέστε κουμπιά και άλλα στοιχεία GUI , όπως ορίζεται από τη βιβλιοθήκη GUI σας . Δημιουργία , αν θέλετε , ένα καθορισμένο τμήμα των λιμενικών ενόψει του παιχνιδιού να περιέχει τους ελέγχους GUI .
Η 7
Wire χειρισμού συμβάντων σε κάθε κουμπί , χρησιμοποιώντας τα γεγονότα που προβλέπονται από το πλαίσιο τρίτους .
Τετάρτη 8
Γράψτε κώδικα για να εφαρμόσει τις συμπεριφορές που απαιτούνται σε κάθε πρόγραμμα χειρισμού συμβάντων , χρησιμοποιώντας συναρτήσεις και τα αντικείμενα που έχετε ήδη δημιουργήσει . Δημιουργία νέων λειτουργιών , όπως είναι απαραίτητο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα