Εκτός αν ένα παιχνίδι είναι βασισμένο σε ένα franchise άθλημα ή διαγωνισμό , ( όπως το ποδόσφαιρο ή το NASCAR , ) πρέπει να υπάρχει μια ιστορία που κινείται προς τα εμπρός το παιχνίδι και παίρνει τους παίκτες που συμμετέχουν . Τα βιντεοπαιχνίδια έχουν μια περίπλοκη διαδικασία της προ-παραγωγής που ξεκινά με τους συγγραφείς βάζοντας μια ιστορία από κοινού ότι το παιχνίδι θα ακολουθήσει , και η ιστορία περιλαμβάνει συγκεκριμένες ιδέες για τα επίπεδα και πώς το παιχνίδι και η ιστορία θα μείγμα μαζί . Μερικές φορές αυτές οι ιστορίες δημιουργούνται από τους προγραμματιστές παιχνιδιών ή μπορούν να βασίζονται στα ανοικτά των άλλων ιδιοτήτων , όπως π.χ. ταινίες ή graphic novels .
Εικόνων Storyboarding
Η
Μόλις η βασική ιστορία έχει έχουν δημιουργηθεί , γραφίστες θα σχεδιάσει storyboards με παρόμοιο τρόπο με το πώς οι διευθυντές σχεδιάζουν πλάνα τους ταινία . Ένα storyboard είναι μια εικόνα που είναι είτε εφελκυσμό ή υπολογιστή σχεδιασμένο που αντιπροσωπεύει έναν πυροβολισμό στο παιχνίδι . Είναι πολύ παρόμοιο με ένα φύλλο σε ένα βιβλίο κόμικ . Αυτό βοηθά τον οδηγό τους σχεδιαστές του παιχνιδιού και παίρνει ο καθένας στην ίδια σελίδα σχετικά με το πώς το παιχνίδι θα δούμε και ποιες είναι οι προγραμματιστές πρέπει να επικεντρωθεί στο να καταστεί το παιχνίδι μια πραγματικότητα . Οι χαρακτήρες , όπλα και άλλα σημαντικά στοιχεία του παιχνιδιού που , επίσης, έτσι ώστε να μπορούν να προγραμματιστούν μέσα στο παιχνίδι . Σχεδιαστές
Η Κίνηση Πρόγραμμα
Η
παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιήσει τα storyboards και τα μοντέλα χαρακτήρων για να προγραμματίσετε ένα βασικό περίγραμμα του παιχνιδιού, έτσι ώστε να μπορούν να αρχίσουν να εισάγετε τις κινούμενες εικόνες για το πώς οι χαρακτήρες κινούνται και πώς τα αντικείμενα στο παιχνίδι αλληλεπιδρούν μεταξύ τους . Μερικές φορές , όλα αυτά έγιναν στο σύστημα του υπολογιστή και μερικές φορές οι σχεδιαστές θα χρησιμοποιήσει «σύλληψης κίνησης », η οποία είναι όταν τα ανθρώπινα εκτελεστές συνδεδεμένο με έναν υπολογιστή με διάφορους αισθητήρες που καταγράφουν τους κάνει κινήσεις που μπορούν να αναπαραχθούν στο παιχνίδι .
Ηθοποιοί
Η
Αν ένα παιχνίδι είναι η ιστορία εντατική , ηθοποιοί χρησιμοποιούνται συχνά για να φέρει στη ζωή τους χαρακτήρες . Μερικές φορές τα μοντέλα χαρακτήρων , θα πρέπει να βασίζονται στα ανοικτά των φορέων που τις απεικονίζουν , και σε άλλες περιπτώσεις , οι φορείς παρέχουν μόνο τις φωνές . Αυτό το παιχνίδι δίνει την αίσθηση της αυθεντικότητας και αυξάνει την αξία της παραγωγής για τον παίκτη παιχνίδι . Διασημότητες θα συχνά να συμμετέχουν στη διαδικασία voice-over παιχνίδι, ειδικά αν το παιχνίδι βασίζεται στα ανοικτά της ταινίας που πρωταγωνιστούν μέσα
εικόνων Η μηχανή του παιχνιδιού
Η
η μηχανή του παιχνιδιού είναι ο κώδικας υπολογιστών που βάζει πάντα μαζί και επιτρέπει το παιχνίδι για να παίξετε . Τα μοντέλα χαρακτήρων , φωνές , περιβάλλοντα και το παιχνίδι όλες συγχώνευση με την μηχανή του παιχνιδιού για να δημιουργήσουν μια διαδραστική εμπειρία που θα πρέπει να εμφανίζονται απρόσκοπτη όταν γίνεται καλά . Μηχανές παιχνιδιών συχνά ανακυκλώνονται σε άλλα παιχνίδια από τον ίδιο κύριο έργου , όταν ένα σύστημα ελέγχου και βασική μηχανή φυσικής εφαρμόζεται σε μια νέα ιστορία με κάποιες αναβαθμίσεις και νέους χαρακτήρες . Αθλητικά παιχνίδια είναι κοινά παραδείγματα όπου η ίδια μηχανή που χρησιμοποιείται για χρόνια με κάποιες μικρές προσθήκες και αλλαγές ρόστερ με έκδοση κάθε νέου έτους .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα