λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Photoshop

Cartoon Photoshop Tutorial

Το Διαδίκτυο είναι γεμάτο με κίνηση είδωλα , χορεύουν τα λογότυπα και χρονοβόρες ταινίες κινουμένων σχεδίων δημοσιεύτηκε σε απευθείας σύνδεση ιστοσελίδες όπως το YouTube . Αν θα θέλατε να δημιουργήσετε μια κινούμενη πολύ από τη δική σας , το Photoshop μπορεί να σας βοηθήσει να το κάνετε . Photoshop CS3 και νεότερες εκδόσεις του Photoshop έχουν ενσωματωμένη λειτουργία animation που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν πραγματικά επαγγελματική εμφάνιση κινούμενα σχέδια ή απλές για τη δική τους διασκέδαση . Αλλά για να δημιουργήσετε κινούμενη εικόνα στο Photoshop , θα πρέπει να κρατήσει τα πράγματα οργανωμένα . Ονομάζοντας τα μέρη σας και να ακολουθεί μια συνεπή ροή εργασίας είναι απαραίτητη για τη διαδικασία . Set Up Your Cartoon
Η

Ανοίξτε το Photoshop και να δημιουργήσετε ένα νέο έγγραφο Photoshop , καθιστώντας το μέγεθος και την ανάλυση ό, τι χρειάζεστε για σας έργο . Κάντε το φόντο διαφανές και κάντε κλικ στο "OK".

Στη συνέχεια θα πρέπει να δημιουργηθούν οι επιμέρους τμήματα των κινουμένων σχεδίων σας . Ξεκινήστε με τη χρήση του " Shape" ή " Pen " εργαλείο για να δημιουργήσετε το γεμάτο κορμό του χαρακτήρα σας . Κάντε τα διάφορα μέρη του σώματος ελαφρώς διαφορετικά χρώματα , και στη συνέχεια να πάει στο "Layers " panel , επιλέξτε " Επιλογές ανάμειξης ", καθώς και μια « Stroke ». Σε διαφορετικά επίπεδα , δημιουργούν κάθε μέρος του σώματος που θέλετε να χρησιμοποιήσετε .

Το απλούστερο χαρακτήρα κινουμένων σχεδίων σας , τα λιγότερα στρώματα που θα χρειαστείτε. Εάν ένα μέρος του σώματος ( όπως ένα βραχίονα) υποτίθεται ότι είναι πίσω από ένα άλλο μέρος ( όπως τον κορμό ) , στη συνέχεια, μετακινήστε το στρώμα κάτω από το άλλο στο " Layer " πάνελ. Όπως μπορείτε να δημιουργήσετε αυτά τα νέα τμήματα και τα στρώματα , βεβαιωθείτε ότι κάνετε κλικ στο όνομα του επιπέδου και να μετονομάσετε το μέρος του σώματος ( π.χ. rarm , larm , το στόμα , τον κορμό ) .
Εικόνων Δημιουργία Ομάδων

Μόλις έχετε όλα τα μέρη του σώματος που ονομάζεται , επιλέξτε όλα τα στρώματα , πηγαίνετε στο μενού " επίπεδα " και επιλέξτε "Layers του Ομίλου . " Αυτό θα δημιουργήσει ένα φάκελο ομάδας στο " Layer Panel . " Ονομάστε αυτή την ομάδα " αντιγράφου ". Τώρα εις διπλούν στην ομάδα 3 φορές ( ο αριθμός είναι προαιρετικό , καθώς ο μεγαλύτερος αριθμός θα σας δώσει την ομαλότερη κίνηση) . Μετονομάστε το πρώτο αντίγραφο " καρέ 1" , και οι άλλοι "καρέ 2 " και " 3 του πλαισίου. " Κλειδώστε το «Master Copy " στρώμα και να την κρύψει . Απόκρυψη τις άλλες τρεις ομάδες.

Η Δημιουργία κίνησης
Η

Επανεμφάνιση της ομάδας στρώμα " καρέ 1 " , κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε Κατάργηση ομαδοποίησης. Επιλέξτε ένα μέρος του σώματος στρώμα που θέλετε να μετακινήσετε και να χρησιμοποιούν το μαλλί Move και το " Edit ", " Transform ", " Περιστροφή " για να μετακινήσετε το μέρος του σώματος . Για παράδειγμα , μπορείτε να επιλέξετε το " rarm " στρώμα , μετακινήστε το κεντρικό σημείο περιστροφής στον ώμο και περιστρέψτε το χέρι στον ώμο . Λάβετε υπόψη ότι τυχόν μέρη του σώματος , όπως τα χέρια , θα πρέπει να μετακινηθούν , καθώς και. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα " Transform" εργαλεία για να αλλάξετε το μέγεθος ή το σχήμα ενός μέρους , όπως το στόμα . Αφού τελειώσετε τη μετακίνηση των τμημάτων του σώματος , επιλέξτε " Layer" και κάντε κλικ στο "Συγχώνευση Visible . " Απόκρυψη το νέο στρώμα .

Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία με κάθε μία από τις άλλες δύο ομάδες του πλαισίου , δημιουργώντας δύο άλλα ενδιάμεσα σετ κίνησης που μπορείτε στη συνέχεια να συγχωνευθούν σε ενιαίο στρώματα . Θέλετε να καταλήξετε με ένα πλαίσιο ( ή στρώμα) που δείχνει ένα τμήμα σε κατάσταση ηρεμίας , ένα άλλο που δείχνει στα μισά του δρόμου προς το στόχο της , και, τέλος, ένα που δείχνει την τελική θέση . Στη συνέχεια, επιλέξτε " Window " και " Κίνηση ". Το χρονοδιάγραμμα θα εμφανιστεί στο κάτω μέρος . Κάντε κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού στην επάνω δεξιά γωνία και επιλέξτε "Make Πλαίσια Από Layers ". Και αυτό είναι όλο . Απλά επιλέξτε "Αρχείο" και "Αποθήκευση για το Web και συσκευές . " Αποθηκεύσετε ως GIF .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα