Ελάτε επάνω με μια ιδέα για ένα παιχνίδι που ενσωματώνει χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων . Χρησιμοποιήστε τον υπάρχοντα γνωστών χαρακτήρων ( εάν έχετε τα δικαιώματα είτε είναι στο δημόσιο τομέα) ή να δημιουργήσετε το δικό σας . Γράψτε ένα σύντομο έγγραφο σχεδιασμού λεπτομερώς τη γενική έννοια του παιχνιδιού και εξηγεί τους κανόνες και τα χαρακτηριστικά . Σχεδιάστε το concept art για τη δημιουργία το βλέμμα του παιχνιδιού . 2
Ανοίξτε το κωδικό compiler και να ξεκινήσετε ένα νέο έργο προγραμματισμού . Καθιέρωση το μέγεθος του επιπέδου καθορίζοντας το συνολικό μέγεθος του χάρτη από την άποψη των pixels , το τμήμα του επιπέδου που θα εμφανιστεί στην οθόνη σε κάθε δεδομένη στιγμή , και το μέγεθος ενός ατόμου πλακιδίων ( προσωπικά αρχεία γραφικών ) .
Η 3
Δημιουργία αρχείων εικόνας για κάθε αντικείμενο που θα εμφανίζονται στο παιχνίδι . Ετοιμάστε κινούμενα αντικείμενα , που είναι γνωστή ως ξωτικά , δημιουργώντας την εικόνα τους αρχεία πολλές φορές μεγαλύτερο από το αντικείμενο θα είναι και κατάρτιση σε πολλαπλά αντίγραφα του ίδιου αντικειμένου σε διαφορετικά στάδια της κίνησης . Η τέχνη πρέπει να είναι υπερβολική και έντονα χρώματα για να παραμείνει σύμφωνη με την αίσθηση του καρτούν .
Η 4
Record αρχεία ήχου για το παιχνίδι . Κάντε τους υπερβολικοί . Για παράδειγμα , χρησιμοποιήστε ένα γερός ήχο άνοιξη για το άλμα ή μια συντριβή ήχο για το σπάσιμο των μπλοκ . Μετατρέψτε τα ακατέργαστα αρχεία WAV σε συμπιεσμένο χώρο φιλικό μορφές .
5
Ανοίξτε νέα αρχεία προγραμματισμού για κάθε ένα από τα αντικείμενα στον κώδικα compiler και να καθορίσει τους κανόνες --- για παράδειγμα , τα επιπλέοντα τετράγωνα με την το Mario Bros παιχνίδια μπλοκάρουν την κίνηση , εφόσον θίγονται στην κορυφή ή τις πλευρές , αλλά να εκραγεί και να παίξει ένα αρχείο ήχου , αν αγγίξει στο κάτω μέρος . Ζωντανεύουν τους αντικείμενα από την κωδικοποίηση του προγράμματος για να δείξει ένα διαφορετικό τμήμα του αρχείου εικόνας , όπως το αντικείμενο λαμβάνει διαφορετικές εισόδους , όπως η μετάβαση μέσα από μια σειρά κινήσεων με τα πόδια , όπως ο παίκτης πατήσει το κουμπί προς τα εμπρός .
Η 6
Ξεκινήστε το πρόγραμμα επεξεργασίας χάρτη στον υπολογιστή σας . Θα πρέπει να επιτρέπουν την άμεση διάθεση των πλακιδίων με το επίπεδο. Κατηγοριοποίηση τέχνη σας στη βιβλιοθήκη επεξεργαστή χάρτη , την ανάθεση σε αυτές τα αρχεία του προγράμματος έτσι ώστε να ενεργούν με τους σωστούς κανόνες στο παιχνίδι . Πλακάκια τα αντικείμενα στο επίπεδο . Μεταγλώττιση του κώδικα και να το εκτελέσετε μέσω ενός συσκευαστή αρχείο για τη διανομή .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα