Αναπτύξτε τον χαρακτήρα σας και μοντέλα αντικειμένου . Αυτό είναι ένα από τα πιο χρονοβόρα τμήματα της διαδικασίας ανάπτυξης και είναι σημαντικό ότι παίρνετε το χρόνο σας και βεβαιωθείτε ότι έχετε όλα τα μοντέλα για να δούμε ακριβώς με τον τρόπο που φαντάζεστε . Υπάρχουν ορισμένα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το σκοπό αυτό , συμπεριλαμβανομένων Μάγια , 3Ds Max και την ελεύθερη και ανοιχτή πηγή Blender . 2
Σχεδιάστε κόσμο του παιχνιδιού σας . Αυτό είναι εξίσου , αν όχι περισσότερο , χρονοβόρα, καθώς κάνει τα μοντέλα του χαρακτήρα σας και είναι πολύ σημαντικό . Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο κόσμος το παιχνίδι σας έχει το σωστό τόνο και είναι ακριβώς ο τρόπος που το θέλετε , πριν να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα . Τα παραπάνω εργαλεία μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για να σχεδιάσουν τα επίπεδα .
Εικόνων 3
Αποκτήστε μηχανή του παιχνιδιού σας στη θέση του . Μπορείτε να κωδικοποιήσει πάντα μηχανή του παιχνιδιού σας τον εαυτό σας από το μηδέν , αλλά αυτό μπορεί να γίνει πολύ χρονοβόρα και απαιτεί ένα σημαντικό ποσό της εμπειρίας προγραμματισμού . Η πιο αποτελεσματική και πιο εύκολος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε μια ανοικτή μηχανή παιχνίδι πηγή , όπως ο κινητήρας Quake ως βάση για το παιχνίδι σας? Να έχετε κατά νου ότι μπορείτε να τροποποιήσετε τη μηχανή με το γούστο σας, αν χρειαστεί να
Η . 4
Debug κωδικό σας, είτε αν έγραψε ένα κινητήρα από το μηδέν ή να τροποποιήσει ένα ανοικτού κώδικα . Αυτό το βήμα είναι απαραίτητο , διότι είναι σημαντικό να μάθουμε αν υπάρχουν λάθη ή σφάλματα στον κώδικα του κινητήρα σας . Η μηχανή σας απλά δεν θα λειτουργήσει εάν υπάρχει έστω και ένα λάθος στον κώδικα .
5
Δοκιμάστε το παιχνίδι σας . Αυτό είναι το πιο διασκεδαστικό μέρος του κύκλου ανάπτυξης . Παίξτε το παιχνίδι σας σε ένα πολύ για να δούμε αν υπάρχουν τυχόν δυσλειτουργίες . Αν βρείτε δυσλειτουργίες , προσπαθήστε να εντοπίσετε την αιτία και να τα διορθώσετε . Μόλις είστε ικανοποιημένοι , το παιχνίδι σας έχει ολοκληρωθεί και μπορείτε να το κάνετε δημόσια , εάν θα θέλατε .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα