λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Πώς να δημιουργήσετε ένα εικονικό σπίτι παιχνίδι

παιχνίδια της Virtual σπίτι μπορεί να πάρει πολλές μορφές , συμπεριλαμβανομένων περιπέτεια , trivia , και τα παιχνίδια στρατηγικής . Ανάπτυξη εικονικά παιχνίδια σπίτι περιλαμβάνει την εκμάθηση τουλάχιστον κάποια προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών , αλλά η πληρωμή είναι η δυνατότητα να δημιουργήσετε ένα παιχνίδι ειδικά για συγκεκριμένα ενδιαφέροντά σας . Καθήκοντα που εμπλέκονται στον προγραμματισμό ένα παιχνίδι σπίτι περιλαμβάνουν τον αρχικό σχεδιασμό , όπου μπορείτε να γράψετε αναλυτικά πώς τα έσοδα του παιχνιδιού . Όσο μεγαλύτερη είναι η λεπτομέρεια που παρέχουν , τόσο πιο εύκολο θα είναι να προγραμματίσετε το παιχνίδι . Προγραμματισμός ένα παιχνίδι σπίτι περιλαμβάνει επίσης τη σύνταξη κώδικα για την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης , για τη δημιουργία τους αντιπάλους και τα εμπόδια του παιχνιδιού . Οδηγίες
Η 1

Παίξτε μια ποικιλία των εικονικών παιχνιδιών που περιλαμβάνουν κατοικίες , όπως το στοιχειωμένο σπίτι παιχνίδι στην ιστοσελίδα JayIsGames , δεντρόσπιτο game design του Highlight του , και την Θύελλα το παιχνίδι Σπίτι στην ιστοσελίδα Armor Games . Ο στόχος σας είναι να παίξετε trivia , δράσης , στρατηγικής , παζλ και άλλα είδη των παιχνιδιών για να διευκρινίσει το συγκεκριμένο τύπο του σπιτιού παιχνιδιού που θέλετε να κάνετε . Γράψτε τις σημειώσεις για ό, τι θέλετε για κάθε παιχνίδι που παίζετε , στη συνέχεια, να ταξινομήσετε τη λίστα των παιχνιδιών , ώστε η αγαπημένη σας είναι στην κορυφή . 2

Κατεβάστε ένα παιχνίδι λήψης μηχανή που μπορεί να παράγει το είδος του παιχνιδιού που είσαι ψάχνετε.

Αν θέλετε να κάνετε ένα παιχνίδι στρατηγικής , κατεβάστε τον κινητήρα Stratagus . Για ένα παιχνίδι ρόλων , κατεβάστε το ρόλο Επίσημη Hamster Δημοκρατία Παίζοντας Δημιουργίας παιχνίδι λογισμικού του κινητήρα . Αν θέλετε μια περιπέτεια που βασίζεται σε κείμενο , όπως Zork , κατεβάστε Tool Command Language .
Εικόνων 3

Ακολουθήστε τις οδηγίες του παιχνιδιού , κάνοντας το λογισμικό για να χτίσει ένα παιχνίδι του δείγματος .
Η 4

Εκτυπώστε το πηγαίο κώδικα για ένα παιχνίδι του δείγματος που περιλαμβάνεται με την μηχανή του παιχνιδιού .
5

Ξαναγράψτε τον πηγαίο κώδικα από τις εκτυπώσεις , στη συνέχεια, να μεταγλωττίσετε και να παίξετε το παιχνίδι . Αυτό το βήμα σας αναγκάζει να διαβάσετε προσεκτικά τον κώδικα , η οποία θα προωθήσει την κατανόηση σας για το παιχνίδι .
Η 6

Διαγράψτε ένα από τα αρχεία πηγαίου κώδικα του προγράμματος , στη συνέχεια, πληκτρολογήστε όσο το δυνατόν περισσότερο από τη μνήμη . Ανατρέξτε στην αρχική εκτύπωση , όπως απαιτείται. Επαναλάβετε αυτό το βήμα μέχρι να μπορεί να απαγγείλει το πλήρες αρχείο από τη μνήμη . Μόλις μπορείτε να το κάνετε αυτό για κάθε ένα από τα υπόλοιπα αρχεία προέλευσης , θα έχουν επαρκή παιδεία στη γλώσσα προγραμματισμού του σετ παιχνιδιού για να ξεκινήσει την τροποποίηση του πηγαίου κώδικα του παιχνιδιού δείγματος . Θα χρησιμοποιήσετε αυτήν την ικανότητα να αλλάξει το παιχνίδι του δείγματος στο παιχνίδι το σπίτι σας .
Η 7

Γράψτε κάτω μια λίστα με βήματα που απαιτούνται για να αλλάξει το παιχνίδι του δείγματος στον τύπο του σπιτιού παιχνιδιού που θέλετε να προγραμματίσετε .

Για παράδειγμα , ας υποθέσουμε ότι το παιχνίδι του δείγματος περιλαμβάνει τη συναρμολόγηση ένα έθιμο αυτοκίνητο και το παιχνίδι σας περιλαμβάνει τη συναρμολόγηση ενός σπιτιού . Βήματα για τη μετατροπή του αυτοκινήτου παιχνίδι για το παιχνίδι το σπίτι σας μπορεί να περιλαμβάνει « Αντικαταστήστε τη βάση δεδομένων των ανταλλακτικών αυτοκινήτων ( π.χ. φτερό, ελαστικών , κινητήρα) σε ένα με μέρη του σπιτιού ( σκάλες , θεμέλιο , φωτιστικά ) . "
8

Γράψτε τον κώδικα του προγράμματος που υλοποιεί τις αλλαγές , τότε συγκεντρώνουν και να παίξετε το παιχνίδι .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα