Συντάξτε έναν κατάλογο χαρακτηριστικών που θέλουν στην προσομοίωσή σας . Σκεφτείτε τι αυτοκίνητα θα θέλατε να είναι στο παιχνίδι , αν θα είναι off-road , σε ένα κομμάτι ή σε δημόσιους δρόμους και εάν θα υπάρξουν τρόποι παιχνιδιού εκτός από τα αγωνιστικά , όπως η λειτουργία " γκαράζ μηχανικού " για την προσαρμογή οχημάτων. Ερευνήστε τις πραγματικές δυνατότητες κόσμο --- όπως η ιπποδύναμη , την επιτάχυνση και το φρενάρισμα --- αυτοκίνητα που θέλετε να συμπεριλάβετε , δοκιμή οδηγώντας τους αν νομίζετε ότι χρειάζεστε. 2
κώδικα, η πραγματική φυσική του τα οχήματα σε ηλεκτρονική μορφή - προσομοίωση . Στον πραγματικό κόσμο , την ταχύτητα, την επιτάχυνση και την αδράνεια είναι συνάρτηση των παραγόντων όπως η ροπή του κινητήρα και της γείωσης έλξης. Σε παιχνίδια, κάθε παράγοντας θα πρέπει να ληφθεί υπόψη μέσω μαθηματικές εξισώσεις στον κώδικα προγραμματισμού. Για παράδειγμα , αν ένα πραγματικό αυτοκίνητο έχει τελική ταχύτητα 100 χιλιόμετρα την ώρα, μπορείτε να γράψετε ένα " if-else " λειτουργία για την επιτάχυνση : " Αν " ο παίκτης πατώντας το κουμπί επιτάχυνση και η ταχύτητα είναι μικρότερη από 100 χιλιόμετρα την ώρα, η ταχύτητα του αυτοκινήτου θα συνεχίσει να αυξάνεται με ρυθμό επιτάχυνσης ανά δευτερόλεπτο , "αλλιώς " Θα ακτή σε 100 mph. Στη συνέχεια , μπορείτε να ορίσετε μια τιμή αδράνεια στο δρόμο υφή , η οποία θα αφαιρέσει κατά την επιτάχυνση και να προκαλέσει το αυτοκίνητο να επιβραδύνει , αν το κουμπί της επιτάχυνσης δεν είναι πατημένο .
Εικόνων 3
Κατασκευάστε τα οχήματα , χάρτες και οποιαδήποτε άλλα αντικείμενα σε 3D πρόγραμμα μοντελοποίησης σας. Ξεκινήστε με γενικές σχήματα και να αφαιρέσετε από τα σχήματα μέχρι να έχετε ένα γλυπτό ακριβή απόδοση του αντικειμένου .
Η 4 Χρησιμοποιείστε διαφορετικά σχήματα και την ομάδα τους για πολύπλοκα αντικείμενα όπως τα αυτοκίνητα , τα οποία πρέπει ρόδες τους για να γυρίσει και να γυρίσετε ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο .
Εισάγετε τα 3D μοντέλα στην μηχανή του παιχνιδιού σας . Επιλέξτε κάθε αντικείμενο και να εφαρμόσει το σχετικό αρχείο κώδικα σε αυτό το αντικείμενο . Συντάξτε τα πάντα σε ένα εκτελέσιμο αρχείο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα