1 Εκκινήστε το λογισμικό Game Maker . Μεταβείτε στη γραμμή μενού και κάντε κλικ στο "Αρχείο ". Ανοίξτε την ανάπτυξη του παιχνιδιού σας . Κάντε κλικ στο " αντικείμενα " φάκελο που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά . Θα δείτε όλα τα αντικείμενα που έχουν προηγουμένως τοποθετηθεί στο παιχνίδι . Πηγαίνετε στη γραμμή εργαλείων και κάντε κλικ στο μπλε εικονίδιο μπάλα . ( Είναι το δέκατο πέμπτο εικονίδιο πηγαίνει από αριστερά προς τα δεξιά ) . Θα εμφανιστεί ένα νέο παράθυρο . 2
Γράψτε το όνομα του επιθυμητού αντικειμένου στο "Name " επιλογή . Κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω : " . Νέα Sprite " Ένα νέο παράθυρο θα pop -up . Γράψτε το όνομα του sprite στο πλαίσιο Όνομα ( μην ξεχάσετε να προσθέσετε το " _sp " μετά το όνομα του sprite ? Έτσι , θα πρέπει να μοιάζει με αυτό " flowers_sp " ) . Κάντε κλικ στο κουμπί "Load Sprite " . Θα εμφανιστεί ένα παράθυρο διαλόγου ανοιχτό . Πηγαίνετε στο φάκελο Game Maker πόρων , και την αναζήτηση μεταξύ των διαφόρων φακέλων μέχρι να εντοπίσετε το ξωτικό λουλούδι . Κάντε κλικ σε αυτό και κάντε κλικ στο ανοιχτό .
Εικόνων 3
Θα επιστρέψετε στο προηγούμενο παράθυρο . Σιγουρευτείτε για να ελέγξετε τις επιλογές " Ακριβής Σύγκρουση Έλεγχος » και « Προφόρτωσης υφή. " Κάντε κλικ στο κουμπί " Κέντρο " , καθώς και. Κάντε κλικ στο OK . Ακολουθήστε την ίδια διαδικασία μέχρι να έχετε αρκετά αντικείμενα ( ο αριθμός των αντικειμένων είναι μέχρι τις ανάγκες του χρήστη ) .
Η 4
Πηγαίνετε στο " Αντικείμενα" φάκελο και κάντε δεξί κλικ πάνω του . Επιλέξτε το " Δημιουργία νέας ομάδας" επιλογή και να γράψετε το όνομα της νέας ομάδας σας . Σύρετε τα παρόμοια αντικείμενα, και να τα τοποθετήσετε μαζί σε νέα ομάδα.
5
Δημιουργία καθολικές μεταβλητές ( αυτά θα σας πει πόσα αντικείμενα που έχετε στο inventory σας ) . Μεταβείτε στο εικονίδιο "PC" στο φάκελο σας αντικείμενα . Εντοπίστε το αρχείο "Game Start" στη στήλη Events . Κοιτάξτε τις επιλογές στη δεξιά πλευρά . Κάντε κλικ στο εικονίδιο τετράγωνου σχήματος " Var " που βρίσκεται στην κατηγορία " Μεταβλητές " .
Η 6
Γεμίστε το " μεταβλητή" κουτί με το είδος της μεταβλητής συν το όνομα του sprite σας . Έτσι , στο τέλος θα πρέπει να μοιάζει με αυτό : global.flowers_count . Η " _count " είναι απαραίτητη, δεδομένου Game Maker δεν επιτρέπει καθολικές μεταβλητές να έχουν το ίδιο όνομα των sprites . Βάλτε έναν αριθμό στο "Value " κουτί για να καθορίσουν τον τρόπο πολλά λουλούδια που θα ήθελαν να έχουν στο παιχνίδι .
Η 7
Πηγαίνετε στο εικονίδιο "PC " και πάλι και κάντε κλικ στο τετράγωνο σχήμα " Var " εικονίδιο για δεύτερη φορά . Γράψτε " global.show_inventory " στο " μεταβλητή" κενό πλαίσιο . Γράψτε " True" στην "αξία" κενό πλαίσιο . Με το γράψιμο "True ", το μενού απογραφή θα εμφανιστεί στην αρχή του παιχνιδιού .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα