DirectX που έχει δημιουργηθεί από τη Microsoft και χρησιμοποιείται από τους περισσότερους προγραμματιστές παιχνιδιών . Η συνιστώσα του DirectX που χειρίζεται άμεσα 3D εφέ και πολλαπλασιασμού είναι Direct3D , ένα συστατικό του DirectX .
Εικόνων OpenGL
Η
Πολλοί ιδιοκτήτες Mac χρησιμοποιούν το πλαίσιο OpenGL αντί του DirectX . Οι διαφορές μεταξύ των DirectX και OpenGL είναι μικρές , και οι διαφορές στα γραφικά είναι συνήθως καθορίζεται από μεμονωμένους προγραμματιστές παιχνιδιών . Ωστόσο , αξίζει να σημειωθεί ότι οι τυχόν 3D εφέ ή πολλαπλασιασμός της εικόνας που εμφανίζεται σε ένα iPod Touch , iPhone και iPad γίνεται αυστηρά από το πλαίσιο της OpenGL .
Η Cross - Συμβατότητα
λειτουργικά συστήματα παραθύρων θα έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα με τη χρήση OpenGL , αλλά οι ιδιοκτήτες Mac μπορεί να χρησιμοποιήσει τις πτυχές του DirectX . Από το DirectX χρησιμοποιείται από τους περισσότερους σχεδιαστές παιχνιδιών, ενσωμάτωση Mac έχει γίνει κοινός τόπος , οπότε το παιχνίδι μπορεί να τρέξει και στα δύο λειτουργικά συστήματα . Ωστόσο, οι χρήστες Mac δεν θα είναι σε θέση να αξιοποιήσει τα οφέλη του DirectX , και ιδίως το DirectX 10 , ο τρόπος που οι χρήστες των Windows θα είναι σε θέση να .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα