1 Επιλέξτε το εργαλείο οντότητα . Πληκτρολογήστε " sky_camera " στο πλαίσιο τύπου εργαλείο οντότητα . Ρυθμίστε το " sky_camera « οντότητα στο συντεταγμένες " 0,0,0 " στην προβολή πλέγματος . Αυτή η συντεταγμένων είναι το κέντρο του επιπέδου. Κοιτάξτε στο κάτω μέρος του επεξεργαστή Hammer όταν μετακινείτε το ποντίκι σας για να βλέπετε την οθόνη των συντεταγμένων . 2
Πατήστε και κρατήστε πατημένο το κουμπί ελέγχου . Επιλέξτε τα όρια του επιπέδου σας . Πατήστε "Control " και "C" για να δημιουργήσετε ένα αντίγραφο του επιπέδου σας . Πατήστε στροφή για να μετακινήσετε αυτό το αντίγραφο --- το οποίο θα είναι το skybox 3D --- σε άλλη περιοχή στην προβολή πλέγματος . Απελευθερώστε το πλήκτρο Shift.
Εικόνων 3
Επιλέξτε το αντίγραφο που κάνατε . Πατήστε "Control " συν " M " για να ανοίξετε το παράθυρο κλίμακα . Πληκτρολογήστε το decible ισοδύναμο 1/16 , η οποία είναι .0625 . Πατήστε το πλήκτρο " OK".
Η 4
Προσθέστε τις ψήκτρες , σκηνικά και υφές που θέλετε να νέα 3D skybox σας . Όλα αυτά είναι προσανατολισμένο σε σχέση με την οντότητα sky_camera που δημιουργήσατε νωρίτερα . Με άλλα λόγια , η περαιτέρω ή πιο κοντά μπορείτε να τα τοποθετήσετε σε προβολή πλέγματος από την οντότητα sky_camera , η περαιτέρω ή πιο κοντά πρόκειται να εμφανιστούν στο παιχνίδι .
5
Επιλέξτε την καρτέλα "Εργαλεία" . Κάντε κλικ στο " toolsskybox " υφή . Αυτό δημιουργεί ένα skybox γύρω από το playable περιοχή, καθώς και τα στηρίγματα , υφές και τα πινέλα σας τοποθετούνται έξω από αυτό .
Η 6
Διαγράψτε το " sky_camera " οντότητα από την αρχική περιοχή παιχνιδιού .
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα