1 Ανοίξτε το Visual Studio και κάντε διπλό κλικ στο αρχείο κλάσης που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για να παίξετε . ένα ρεύμα 2
Δημιουργήστε αναφορές στο AUDIOENGINE , μαθήματα SoundBank και WaveBank
AUDIOENGINE sampleEngine ? .
SoundBank sampleSoundBank ?
WaveBank sampleWaveBank ?
εικόνων 3
προετοιμαστεί τα αντικείμενα sampleEngine , sampleSoundBank και sampleWaveBank στο πλαίσιο της μεθόδου που πρέπει να διαδραματίσει το ρεύμα :
sampleEngine = νέα AUDIOENGINE ( "το αρχείο \\ \\ location.xgs " ) ?
sampleSoundBank = νέα SoundBank ( sampleEngine , " το αρχείο \\ \\ location.xsb ")?
sampleWaveBank = νέα WaveBank ( sampleEngine , " το αρχείο \\ \\ location.xsb " ) ?
Φτηνές 4
Υπόσταση ένα στιγμιότυπο της κλάσης Cue χρησιμοποιώντας το " GetCue ( ) . " μέθοδος της κλάσης SoundBank
Cue sampleCue = sampleSoundBank ( "φωτιά" ) ? .
5
Παίξτε το ρεύμα χρησιμοποιώντας τη μέθοδο "Play ( ) . " του αντικειμένου Cue
sampleCue.Play ()? .
Η 6
Αποθηκεύστε το αρχείο και τον εντοπισμό σφαλμάτων να διασφαλιστεί ότι εκτελεί όπως αναμένεται .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα