1 Ανοίξτε το παιχνίδι περιβάλλον ανάπτυξης της επιλογής σας και να δημιουργήσετε ένα φάκελο για να κρατήσει τη λειτουργία 2D χαρακτήρα . 2
Προσθέστε ένα 2D σκηνικό για το παιχνίδι με τις τάξεις και μεθόδους που παρέχονται από πλαίσιο τυχερών παιχνιδιών σας .
εικόνων 3
Δημιουργήστε μια νέα κατηγορία που ονομάζεται " SpriteParent . " Προσθήκη ιδιότητες για να αντιπροσωπεύουν τη θέση του Χ- άξονα και του άξονα y συντεταγμένες. Χρησιμοποιήστε ένα struct να τοποθετήσετε ξωτικό σας εάν το πλαίσιο του προγραμματισμού σας παρέχει αυτή τη δυνατότητα , ως struct λειτουργεί καλύτερα από ό, τι μια κατηγορία για την ταχεία επεξεργασία των αριθμητικών δεδομένων .
Η 4
Δημιουργήστε μια μέθοδο στην τάξη SpriteParent να μετακινήσετε το χαρακτήρα . Εγγραφή σε αυτήν την μέθοδο στην πληκτρολόγηση εκδήλωση στο πρόγραμμά σας . Εφαρμογή δήλωση « διακόπτης -case " για να μετακινήσετε το ξωτικό σε απάντηση πληκτρολόγηση γεγονότα . Τοποθετήστε τη λογική που απαιτείται από όλους sprites μεταξύ των μελών της κατηγορίας SpriteParent .
5
Δημιουργία επιμέρους ξωτικά που κληρονομούν από την τάξη SpriteParent . Προσθέστε μοναδική , προσαρμοσμένη λογική για κάθε κατηγορία , όπως απαιτείται . Γράψτε τη λογική μοιράζονται περισσότερα από ένα αντικείμενο σε μια κατηγορία ότι άλλα αντικείμενα μπορεί να κληρονομήσει . Για παράδειγμα , αν το παιχνίδι σας περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές εχθρούς , να δημιουργήσει ένα ταξικό εχθρό και να επιτρέψει σε όλα τα ξωτικά του εχθρού για να κληρονομήσει από τον ταξικό εχθρό .
Η 6
Χρησιμοποιήστε ξωτικά για να δημιουργήσετε το σκορ του παιχνιδιού , γραμμή για την υγεία και άλλα αντικείμενα . Ανακυκλώστε τα ξωτικά από 3D τρόπο παιχνιδιού σας , εάν ισχύει - 3D παιχνίδια χρησιμοποιούν ξωτικά για τους σκοπούς αυτούς
Η
εικόνων .
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα