λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

DX9 Vs . DX10 για το Crysis

" Crysis " είναι ένα παιχνίδι για PC κυκλοφόρησε αρχικά το Νοέμβριο του 2007 . Ακόμη και το 2011 , " Crysis " είναι γνωστή για τις όμορφες και λεπτομερείς οπτικά εφέ της που απαιτούν υψηλά επίπεδα υπολογιστικής ισχύος για την παραγωγή . Αυτό το shooter πρώτου προσώπου απαιτεί ελάχιστα DirectX 9 της Microsoft ( DX9 ) , μια διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών ( API ) συλλογή χτίστηκε για την παροχή περιεχομένου πολυμέσων σε συστήματα Microsoft Windows. " Crysis " υποστηρίζει επίσης DirectX 10 ( DX10 ) , μια πιο σύγχρονη συλλογή API ικανή να παρέχει μια ακόμα καλύτερη οπτική εμπειρία . " Crysis " με DX9
Η

DirectX 9 κυκλοφόρησε αρχικά το 2002 και προσφέρει στους προγραμματιστές παιχνιδιών σημαντικά περισσότερη ισχύ για την οικοδόμηση οπτικού περιεχομένου τους από τις προηγούμενες εκδόσεις του DirectX και παιχνίδια DX9 όπως το " Crysis " έθεσε το γραφική μπαρ . Ωστόσο , οι προγραμματιστές του " Crysis " χτίστηκε το παιχνίδι με DX10 στο μυαλό από την αρχή , αλλά ήξερε ότι ήταν αναγκαίο για να χτίσει την υποστήριξη για τη δημοφιλή ακόμα- DX9 ( μαζί με τα μεγαλύτερα , τα Windows XP που βασίζονται σε συστήματα) για το παιχνίδι με απολαύστε τη μεγάλη επιτυχία των πωλήσεων .
εικόνων Crysis με DX10
Η

DirectX 10 ήταν για πρώτη φορά το 2006 . Εκείνη την εποχή , DX10 ήταν αποκλειστικά για τα Windows Vista . Σήμερα , DX10 είναι διαθέσιμο για τα Vista , καθώς και τα Windows 7 ? Windows XP δεν υποστηρίζεται επίσημα

Η Γραφική Σύγκριση
Η

Διαγραμματικά, " Crysis " λειτουργία . σύμφωνα με DX9 είναι αρκετά παρόμοια με " Crysis " τρέχει κάτω DX10 . " Crysis " σύμφωνα με DX10 σερβίρει μια ελαφρώς καλύτερη οπτική εμπειρία από ό, τι κάτω από DX9 . Επειδή το παιχνίδι αναπτύχθηκε για DX10 και DX10 είναι ένα πιο ισχυρό σύνολο των APIs , δεν αποτελεί έκπληξη ότι τα side-by - side συγκρίσεις των " Crysis " σε DX9 και DX10 και DX10 δείχνουν παράδοση υψηλότερα επίπεδα λεπτομέρειας , πιο ζωντανά χρώματα και περισσότερο ρεαλιστικά εφέ φωτισμού συνολικά . Ωστόσο , είναι αξιοσημείωτο ότι DX10 δεν είναι καθόλου εντυπωσιακά καλύτερη από DX9 για το " Crysis " ? Πολλά στο παιχνίδι σκηνές - κυρίως εσωτερικές σκηνές - παραγωγή δυσδιάκριτος διαφορές . Οι διαφορές μεταξύ DX9 και DX10 είναι πιο εύκολο να εντοπιστούν σε απομονωμένες screenshots ? Μέσα στο παιχνίδι , το γρήγορο ρυθμό και συνεχή κίνηση κάνει διαλέγοντας παραλλαγές δύσκολο
εικόνων Σύγκριση Αποδόσεων
Η

. Όπως και με την οπτική διαφορά μεταξύ DX9 και DX10 στο Crysis , η διαφορά απόδοσης δεν είναι πολύ αισθητή . DirectX 10 υπερτερεί DirectX 9 σε υψηλό δυναμικό εύρος απεικόνισης ( HDR ) συγκρίσεις στο Crysis . Για παράδειγμα , ο παίκτης μπορεί να παρατηρήσετε ότι τα αντικείμενα πιο κοντά σε μια πηγή φωτισμού είναι πιο φωτεινή υπό DX10 , ή ο παίκτης μπορεί να παρατηρήσει πιο ρεαλιστικές σκιές κάτω DX10 . Οι διαφορές αυτές , όμως , είναι ήσσονος σημασίας , και το ποσό που ίσως ένα πρόσθετο στρώμα της σκιάς σε μια βουνοπλαγιά ή ένα ελαφρώς υψηλότερο επίπεδο από το σκοτάδι σε ένα μακρινό αντικείμενο .
Εικόνων Περισσότερα αποτελέσματα δοκιμών επιδόσεων

Δοκιμές

έχουν επανειλημμένα αποδείξει ότι DX9 θα χρησιμοποιήσει μέχρι και 50 τοις εκατό περισσότερη μνήμη RAM από ό, τι DX10 , αλλά αν δεν έχουν επιτευχθεί τα ανώτατα όρια των διαθέσιμων RAM , αυτό δεν μεταφράζεται σε μεγάλη διαφορά στο παιχνίδι . Στην πραγματικότητα , επαναλαμβανόμενες μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι τα ποσοστά πλαίσιο υπό το DX9 πραγματικά άκρη από εκείνες του DX10 . DX10 είναι γενικά πιο αποδοτικό από DX9 , έτσι πλεονέκτημα RAM του δεν αποτελεί έκπληξη , αλλά και πάλι , " Crysis " δεν θα συμπεριφέρονται διαφορετικά δραματικά σε ένα πανομοιότυπο σύστημα που τρέχει DX9 .

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα