1 Δημιουργήστε ένα νέο έργο για την ανάπτυξη του παιχνιδιού περιβάλλον της επιλογής σας . 2
Προσθέστε ένα στοιχείο ελέγχου που επιτρέπει στο χρήστη να ανεβάσετε ένα αρχείο , όπως ένα FileUpload τον έλεγχο , για να επιτρέψει στο χρήστη να ανεβάσετε μια εικόνα του εαυτού του ή τους άλλους . Προσθέστε κείμενο που ενημερώνει το χρήστη ότι θα πρέπει να φορτώσετε μια εικόνα του εαυτού τους χρησιμοποιώντας τον έλεγχο
εικόνων 3
Προσθέστε ένα γραφικό - . Ονομάζεται " ξωτικό " στον προγραμματισμό του παιχνιδιού - για το παιχνίδι χρησιμοποιώντας η εικόνα φορτωθεί από το χρήστη .
Η 4
επιτρέπεται στους χρήστες να επιστήσω χαρακτήρες χρησιμοποιώντας τα μαθήματα κατάρτισης που προβλέπονται από το πλαίσιο σας . Δημιουργήστε ένα κουτί που κρατά τα σχέδια τους , και μια βούρτσα ή ένα εικονίδιο με το μολύβι για να τους επιτρέψει να δημιουργήσουν προσαρμοσμένα σχέδια . Προσθήκη ξωτικά που ο παίκτης μπορεί να συνδυάζονται για να δημιουργήσουν χαρακτήρες . Κάντε κάθε sprite , εκτός από το κάτω μέρος sprite , με ένα διαφανές φόντο, έτσι ώστε οι παίκτες μπορούν να στρώμα φωτογραφίες . Για παράδειγμα , να δημιουργήσει μια ποικιλία από το κεφάλι , τα μαλλιά , τη μύτη , τα μάτια και το στόμα σχήματα για να επιτρέψει στους χρήστες να τακτοποιήσουν τις εικόνες και να δημιουργήσει ένα ανθρώπινο πορτρέτο.
5
Δημιουργήστε κινούμενα σχέδια που κινούνται τους χαρακτήρες χρησιμοποιώντας τις μεθόδους που παρέχονται ανά κατηγορία του προγραμματισμού σας . Πολλοί πλαίσια χρησιμοποιούν οριζόντιες και κάθετες τιμές δεδομένων άξονα ως βάση για τα κινούμενα σχέδια .
Η 6
Δημιουργήστε τα υπόλοιπα τμήματα του παιχνιδιού ανάλογα με την περίπτωση . Δημιουργήστε ένα παιχνίδι αγώνων με την εμψύχωση εικόνα ενός χαρακτήρα μέσα σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο , για παράδειγμα. Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία που παρέχονται από το πλαίσιο του προγραμματισμού σας στη δημιουργία συγκεκριμένο τύπο παιχνιδιού σας , όπως πολλοί πλαίσια gaming στόχο ένα συγκεκριμένο είδος του παιχνιδιού . Παιχνίδια shooter πρώτου προσώπου , για παράδειγμα, είναι ένα εξειδικευμένο είδος και προγραμματιστές συχνά βασίζονται στην ανάπτυξη του παιχνιδιού πλαίσια που δημιουργούνται ειδικά για αυτό το είδος . ( Βλ. παραπομπές 6 )
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα