λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Πώς να σκοτώσει AutoShadows

RPG Maker VX μπορούν να δημιουργήσουν παιχνίδια καλή εμφάνιση που χρησιμοποιούν χρώματα 32bit και ένα σταθερό frame-rate των 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο ( fps ) . Τα παιχνίδια σας μπορεί να έχει μέγιστη ανάλυση 544x416 και , στην τελευταία έκδοση του RPG Maker VX , μπορείτε να κάνετε τους χαρακτήρες σας να τρέξει χρησιμοποιώντας μια τυπική λειτουργία . Εάν χρησιμοποιείτε RPG Maker VX , θα παρατηρήσετε ενοχλητικά autoshadows που εμφανίζονται από το auto - πλακάκια και θεωρούνται ένα bug . Ωστόσο, μπορείτε να σκοτώσει αυτά σκιές , χρησιμοποιώντας ένα απλό σενάριο στο παιχνίδι σας . Οδηγίες
Η 1

Open RPG Maker VX , πηγαίνετε στο " Αρχείο" και επιλέξτε " Άνοιγμα έργου " για να ανοίξει το παιχνίδι σας . Θα πρέπει να προσθέσετε με το χέρι κάποια κώδικα στο παιχνίδι σας για να σκοτώσουν τα autoshadows . 2

Κάντε κλικ στο " Script Editor" εικόνα για να ανοίξετε το πρόγραμμα επεξεργασίας δέσμης ενεργειών . Θα προσθέσει το σενάριο να σκοτώσει autoshadows εδώ .
Εικόνων 3

Κάντε δεξί κλικ στο " Main Process" και επιλέξτε "Εισαγωγή . " Αυτό θα προσθέσει μια νέα γραμμή στην οποία μπορείτε να εισάγετε ένα script
Η

4 Κάντε κλικ στην άσπρη γραμμή και εισάγετε τον ακόλουθο κώδικα για να σκοτώσει τα autoshadows : .

τάξη Game_Mapattr_writer : autoshadowsdef autoshadowsreturn @ @ autoshadows unless@autoshadows.nil autoshadows = falsereturn falseend

ψευδώνυμο ma_remove_auto_shadows_on_setup setupdef setup ( map_id ) ma_remove_auto_shadows_on_setup ( map_id ) # Αντί επανειλημμένα καλέσει μια μέθοδο , που μια τοπική μεταβλητή να έχει το datama_data = datareturn αν autoshadows # για όλες τις πλατείες στο mapfor x στο 0 . .. ( ma_data.xsize - 1 ) για y το 0 ... ( ma_data.ysize - 1 ) # Εάν το σπίτι autotileif ma_data [ x , y , 0 ] > = 4352 && ma_data [ x , y + 1 , 0 ]> = 4352 && ma_data [ χ + 1 , y + 1 , 0 ] <4.352 # Διαγραφή αυτόματη Shadowma_data [ x, y, 1 ] = ma_data [ x, y, 0 ] ma_data [x , y , 0 ] = 0endendendendend
5

Χρησιμοποιήστε τον ακόλουθο κώδικα σε ένα σενάριο κλήσης για να απενεργοποιήσετε τις autoshadows :

$ game_map.autoshadows = false

Αν αποφασίσετε χρειάζεστε τα autoshadows , χρησιμοποιήστε τον ακόλουθο κώδικα σε ένα σενάριο κλήσης , ώστε να μπορέσουν :

$ game_map.autoshadows = true
Η 6

dasdasdasd
Η 7

dasdasdasd
8

asdasdasdsad
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα