1 Ενεργοποιήστε τον υπολογιστή σας . Πατήστε το κουμπί "Y = " ( το κουμπί πάνω αριστερότερη στην αριθμομηχανή ) για να μπείτε στο παράθυρο ορισμό της συνάρτησης . Εισάγετε τη λειτουργία σας να καταγράψετε στην πρώτη γραμμή . Θυμηθείτε να ορίσετε τη λειτουργία σας από την άποψη της X ( το κουμπί "X , t , o , n" θα εισάγει ένα Χ ) . 2
Χρησιμοποιήστε τα πλήκτρα βέλους για να μετακινήσετε το δρομέα σας μέχρι να είναι από το πιο αριστερό χαρακτήρα της συνάρτησης ( ο δρομέας είναι το αναβοσβήνει , το επιλεγμένο τετράγωνο ) . Μετακίνηση αριστερά δυο φορές περισσότερο και θα αναδείξει το μαύρο διαγώνια γραμμή στα αριστερά του χαρακτήρα Y ( η διαγώνια γραμμή είναι να βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της οθόνης ) .
Εικόνων 3
Πατήστε "Enter " επανειλημμένα για να μετακινηθείτε ανάμεσα στα εικονίδια μέχρι να δείτε ένα με μια περιοχή της εικόνας σκιασμένες . Το εικονίδιο που έχει την ανώτερη περιοχή σκιασμένη θα προκαλέσει η γραφική παράσταση της συνάρτησης για να γίνει μια θετική ανισότητα ( δηλαδή , y > f ( x ) ) ? Το εικονίδιο με το χαμηλότερο περιοχή σκιασμένη θα προκαλέσει το γράφημα να είναι αρνητική , ή μικρότερο - από ό, τι , η ανισότητα . Μόλις δείτε την εικόνα που θέλετε , απλά μετακινήστε το δρομέα από εκείνο το τετράγωνο - δεν υπάρχει καμία ανάγκη να υποβάλουν τις αλλαγές
Η 4 Πατήστε το κουμπί
" Γράφημα " στην ίδια γραμμή με το "Y = . κουμπί «θα σας χτυπήσει νωρίτερα . Παρακολουθήστε όπως αριθμομηχανή σας σχεδιάζει την λειτουργία και σκιάζει την περιοχή που αντιπροσωπεύεται από την ανισότητα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα